REKLAMAPRIM - KABANOS - BANER GŁÓWNY - (05.07 - 06.08.2019)

PROMOCJE I MARKETING

 

4 stycznia 2019, 10:18

Już 1 mln książek o przygodach Słodziaków jest w rękach klientów. W ramach akcji „Gang Słodziaków” Biedronka wydała dwie publikacje – wiele wskazuje na to, że stały się one absolutnymi bestsellerami 2018 r.

REKLAMAKongres Alkohole i Napoje - Belka w artykułach (lipiec 2019)

– Już niemal od 10 lat książki są stałym elementem oferty Biedronki – można je znaleźć we wszystkich sklepach sieci. Z roku na rok są coraz bardziej popularne. Jednak efekt naszej akcji „Gang Słodziaków”, czyli 1 mln wydanych egzemplarzy obu części przygód Słodziaków przekroczył nasze najśmielsze oczekiwania. Cieszymy się, że w tak pozytywny sposób udało nam się wpłynąć na zwyczaje czytelnicze Polaków – mówi Piotr Szymanowicz, lider akcji „Gang Słodziaków”.

Książki „Co się stanie na leśnej polanie, czyli wesołe przygody Gangu Słodziaków” oraz „Gdy jesień nastanie na leśnej polanie, czyli nowe przygody Gangu Słodziaków” można było odebrać za darmo po zebraniu 15 naklejek w ramach ostatniej akcji lojalnościowej Biedronki „Gang Słodziaków”; można je także było kupić w cenie 9,99 zł/szt. W ramach akcji do zdobycia były również maskotki. Cieszyły się tak dużym zainteresowaniem, że Biedronka zamówiła ich trzy dodatkowe dostawy. Ostatnia trafiła na półki sklepu na przełomie roku.

Biedronka podejmuje wiele starań, by zachęcić klientów do czytania. Dzięki tym aktywnościom tylko w ciągu ostatnich trzech lat Biedronka sprzedawała rocznie średnio ok.12 mln egzemplarzy książek.

Dużą akcją Biedronki promującą czytelnictwo jest konkurs Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci, skierowany do debiutujących pisarzy i ilustratorów. Do tej pory w ramach projektu ukazały się tytuły: „Szary domek”, „Córka bajarza”, „Nieustraszony Strach na Wróble”, a od 26 listopada br. w sklepach sieci można kupić najnowszą książkę laureatki Piórka, pt. „Mały Saj i wielka przygoda”. Tytuły wydane w efekcie wszystkich czterech edycji konkursu sprzedały się już w 130 tys. egzemplarzy.

Biedronka, we współpracy z Fundacją „Czas dzieci”, organizowała też skierowany do dzieci „Ostry Dyżur Literacki”. W ramach przedsięwzięcia dzieci otrzymywały symboliczną receptę na książkę wraz z zaleceniami pomagającymi rozwijać kompetencje czytelnicze.

Swoją ofertę Biedronka kieruje również do dorosłych. Sieć nie tylko rozbudowuje ofertę książkową dla nich, cyklicznie wprowadzając na półki zarówno klasyki literatury, jak i najnowsze bestsellery. Dodatkowo prowadzi też akcje specjalne, w ramach których klienci mają możliwość sięgnięcia np. po książki nominowane do nagrody NIKE, a w zeszłym roku dzieła noblisty Ishiguro Kazuo. Biedronka organizuje także akcje promujące ofertę książkową, jak np. „2 mln książek za 4,99 zł”.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~gabibor 1 4 miesiące temu

    Ja do tej pory mam naklejki na 2 książki i nie mogłam dostać żadnej książki dla mojej wnuczki.Przykre.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony