REKLAMAMLEKOVITA - DarPro 2020 - Baner Główny (kwiecień 2020)

(mat. prasowe)

Największa na świecie firma świadcząca usługi przewozów ekspresowych wprowadziła nowe możliwości dla klientów sklepów internetowych. Punkty odbioru osobistego zostały uruchomione w salonikach firmy Kolporter, największego dystrybutora prasy w kraju.

REKLAMAPPH 2020 - PROMOCJA 25% - Belka w artykułach (kwiecień - maj 2020)

Usługa FedEx Direct2Retail daje klientom e-sklepów możliwość zamówienia przesyłki do jednego z ponad 600 salonów prasowych Kolportera, rozmieszczonych na terenie całej Polski. Nowe rozwiązanie zapewnia wygodę i elastyczność zarówno biznesom jak i klientom indywidualnym oraz umożliwi odbiór przesyłek w bezpiecznym i wskazanym przez odbiorcę punkcie. Usługa obejmuje przesyłki o wadze do 10 kg i maksymalnych wymiarach 30x40x50 cm. Paczka dostarczona do wybranej lokalizacji Kolportera poczeka na odbiór cztery dni robocze, a o jej doręczeniu klient może zostać powiadomiony za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji, w tym wiadomości e-mail i SMS. Każdy z punktów obsłuży również pobrania gotówkowe do 3 tys. zł.

Dostawcą rozwiązań technologicznych, leżących u podstaw nowej usługi jest firma Sendit – polska spółka specjalizująca się w systemach technologicznych dla sektora e-commerce.

– Mali sprzedawcy internetowi to zwykle przedsiębiorcy z krwi i kości, a oś ich biznesów stanowi wyjątkowy produkt. Jako partner logistyczny, wspieramy naszych klientów doświadczeniem zebranym przez dekady działalności i szeroką siecią połączeń. Jesteśmy dumni ze współpracy z Kolporterem, w ramach której możemy wspierać polskie e-biznesy, zapewniając im wysokiej jakości usługi, dzięki którym klienci chętnie będą do nich wracać – mówi Mariusz Mik, VP Ground Operations Eastern Europe w FedEx Express.

– Naszą ofertę produktów i usług rozwijamy zawsze zgodnie z oczekiwaniami klientów. Jestem przekonany, że efekty współpracy pomiędzy Kolporterem, FedEx Express a Sendit zostaną przez nich bardzo dobrze ocenione – komentuje Robert Szczepaniak, dyrektor marketingu Kolportera.

– Stworzyliśmy kompleksowe rozwiązanie technologiczne, odpowiadające potrzebom wszystkich stron. Klientom e-sklepów oferujemy wygodną mapę wyboru punktów odbioru, nadawcom – szereg automatycznych narzędzi, a operatorom usługi zapewniamy kompletne oprogramowanie i wsparcie technologiczne – dodaje Wojciech Kliber, wiceprezes zarządu Sendit SA.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMARetail FMCG Congress - Half Page - marzec-kwiecień 2020
do góry strony