REKLAMAKongres Alkohole i Napoje 2018 - Baner Główny

PROMOCJE I MARKETING

 

2 sierpnia 2018, 13:51

(fot. mat. prasowe)

Ponad 700 tysięcy katalogów, próbek towarów i nagród wydano łącznie w pierwszym półroczu 2018 roku w salonikach Kolportera, w ramach różnego rodzaju akcji samplingowych i programów konsumenckich.

REKLAMAFBK 2018 - belka w artykułach - (sierpień-wrzesień 2018)

Akcje – realizowane na zlecenie producentów, dostawców i agencji reklamowych – to efekt rozwoju oferty promocyjnej Kolportera. Spółka umożliwia w swojej sieci saloników m.in. odbieranie nagród w różnego rodzaju konkursach (redempcja) czy dystrybucję bezpłatnych próbek lub katalogów (sampling).

– Widzimy wyraźnie rosnące zainteresowanie dostawców i producentów, zarówno jeśli chodzi o redempcję, jak i sampling. Sieć saloników ze względu na swoją specyfikę zapewnia dotarcie do bardzo szerokiej grupy potencjalnych konsumentów – rocznie obsługujemy ok. 70 milionów klientów – mówi Robert Szczepaniak, dyrektor marketingu Kolportera.

Tradycyjnie już dużym powodzeniem cieszyły się akcje wydawania nagród w programach konsumenckich. W ostatnim okresie saloniki Kolportera wydawały fartuchy kuchenne firmy Winiary, ozdobne puszki w ramach akcji firmy Kamis czy kubki dla uczestników promocji Mola.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony