REKLAMAPEKAES - baner glówny 16-22.09.2019

(mat. prasowe)

Sieć sklepów Komfort rusza z konceptem wielkopowierzchniowych sklepów. Na klientów czeka znacznie szersza oferta produktów wykończeniowych, a także dodatki do aranżacji i dekoracji wnętrz. Są też nowe kategorie produktowe – kuchnie i łazienki.

REKLAMAEDENRED - eBook - Belka w artykułach (16-24.09.2019)

Nowy sklep w Warszawie jest pierwszym, który w ofercie obok szerokiego wyboru podłóg, wykładzin, dywanów i drzwi posiada zupełnie nowe kategorie produktów – kuchnie oraz łazienki. Ponadto w sklepie można kupić dekoracje oraz akcesoria. Można też skorzystać z usługi projektowania i profesjonalnego doradztwa w zakresie urządzania domu.

– Nowy model biznesowy naszej sieci to rozwiązanie będące kontynuacją dotychczasowego rozwoju firmy oraz siostrzanych firm w ramach naszej Grupy. Do tej pory te koncepty funkcjonowały oddzielnie, a teraz postanowiliśmy połączyć je pod jednym szyldem i dachem. Chcemy, aby marka Komfort była nowoczesna i w pełni odpowiadała na potrzeby klientów. Naszym celem jest jakościowa zmiana procesu zakupowego, ułatwienie realizacji projektów związanych z remontem, a także dekoracją wnętrz, dzięki kompleksowej obsłudze. Komfort inspiruje, doradza, lecz także zapewnia wsparcie przy projektowaniu, transporcie oraz montażu podłóg, drzwi, kuchni, łazienek, a nawet szaf – mówi Wojciech Kiestrzyń, prezes zarządu firmy.

Dużą rolę w salonach nowego formatu odgrywają bardzo realistyczne aranżacje wnętrz, które najlepiej pozwalają wyobrazić sobie finalny wygląd kuchni czy łazienki. W jednym miejscu można skompletować wszystkie potrzebne materiały wykończeniowe, meble, sprzęt oraz akcesoria i dekoracje do domu.

– Analiza trendów konsumenckich i potrzeb klientów potwierdziły, że w obliczu remontów oraz zmian w aranżacji swojego mieszkania czy domu klienci potrzebują przede wszystkim kompletnych rozwiązań oraz kompleksowego wsparcia. Z reguły jest to duże wyzwanie i czas niełatwych decyzji, które podejmowane są raz na kilka lat. Dlatego chcemy ułatwić to zadanie naszym klientom i z myślą o nich przygotowaliśmy tak kompleksowe rozwiązanie. Zgromadziliśmy w jednym miejscu bogaty asortyment i pokazaliśmy go w bardzo realnej i atrakcyjnej formie, w dziesiątkach funkcjonalnych aranżacji. Ponadto służymy pomocą fachowych doradców oraz projektantów, którzy przygotują dla klienta wizualizację kuchni bądź łazienki. Świadczymy również usługi związane z montażem zakupionych u nas produktów. Dzięki temu klient w jednym miejscu może zrealizować swój remont od A do Z – dodaje Michał Szlapański, dyrektor marketingu firmy.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~K 1 3 miesiące temu

    Czy zdjęcie dodatków, nie jest z Homli?

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony