REKLAMAMLEKOVITA - Święta Śmietanka - Baner Główny (14-19.12.2019)
Testowy sklep bez kas - Take&GO

Testowy sklep bez kas - Take&GO (fot. materiał prasowy partnera)

Strona 2 z 2
REKLAMAPurella - SuperSuple - Belka w artykułach (01-15.12.2019)

– Doświadczenie klienta w sklepie takim jak Take&GO jest zupełnie inne niż w dyskoncie, hipermarkecie, a jeszcze inne w klasycznym formacie convenience. Oczekiwania konsumentów też są różne i dlatego na rynku jest miejsce dla każdego z formatów. Mówiąc o rozwiązaniach zastosowanych w naszym sklepie, musimy przede wszystkim oddzielić to, co wpływa na doświadczenie klienta – jak bramka kasująca – od technologii, które ułatwiają zarządzanie sklepem, usprawniają procesy merchandisingowe i logistyczne. Nie chodzi o to, żeby wszystkie sklepy były bezobsługowe, ale nic nie stoi na przeszkodzie, by inne sieci handlowe i dystrybutorzy korzystali z nowoczesnych rozwiązań w zakresie usprawniania procesów – kontynuuje Marcin Popiak.

Eksperci Surge Cloud przekonują, że proste wdrożenie gotowego rozwiązania nie zawsze jest skuteczne. W wielu przypadkach większy sens ma wykorzystanie danej technologii do audytu. Zamiast instalować ją na stałe w całej sieci, można zaprojektować badanie i zmierzyć dane zjawiska w określonym przedziale czasowym, na dobrze dobranej próbie punktów sprzedaży.

– Dzięki zastosowaniu rozwiązań technologicznych, do jakich mamy dostęp, nasze audyty mogą być dużo bardziej precyzyjne niż przeprowadzane dotychczasowymi metodami. Zakres informacji, które pozyskamy, będzie szerszy. Jesteśmy też w stanie zmierzyć parametry, których mierzenie dotychczas nie było możliwe – dokładny poziom dostępności produktów, godzina po godzinie, zgodność z facingiem, liczba produktów pobranych z poszczególnych standów i półek. Możemy przeanalizować wpływ dostępności czy postrzegania planogramu na poziom sprzedaży, efektywność działań trade marketingowych i wiele innych kwestii – wylicza dyrektor sprzedaży w Surge Cloud.

Podejście oferowane przez firmę ma wiele zalet z punktu widzenia detalistów. Zamiast rewolucjonizować organizację, mogą skorzystać z konkretnych wniosków z badań i na ich podstawie podejmować decyzje zwiększające rentowność działalności operacyjnej. W ten sposób sieci znacząco zmniejszają ryzyko inwestycyjne – wiele technologii analitycznych nie wymaga wdrożeń na pełną skalę, wystarczają okresowe audyty, prowadzone z określoną częstotliwością w wybranych placówkach.

Firma Surge Cloud została założona w 2016 r. w Poznaniu. Firma oferuje rozwiązania z obszaru cyfrowej transformacji punktów sprzedażowych i systemy obniżające koszty sprzedaży, takie jak autorska technologia Inteligentna Półka.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony