REKLAMAATLANTA POLAND - BAKAL - ŚWIĘTA - BANER GŁÓWNY (GRUDZIEŃ 2019)

(mat. prasowe)

Marka Sprite, należąca do portfolio Cola Cola walczy z hejtem na Pol’and’Rock. 8-metrowy napis „I Love You Hater” stanął w pobliżu dużej sceny. Marka zadba również o armatki wodne, które w gorący weekend przyniosą orzeźwienie pod hasłem „Olej hejt”.

REKLAMA

Działania są kolejnym elementem globalnej kampanii „Niech gadają. Żyj rześko.”, której istotą jest wspieranie autentyczności, prawa do bycia sobą oraz wyrażania tego. Jak wynika z raportu „Postawy wobec hejtu”, przygotowanego na zlecenie marki Sprite, w ciągu ostatnich 12 miesięcy hejtu – czyli mowy nienawiści - doświadczyła ponad połowa młodych Polaków.

Aby przekonać się, z czym mierzą się młodzi Polacy, Sprite zlecił diagnozę obejmującą postawy, emocje i reakcje w odpowiedzi na hejt oraz osobiste doświadczenia z nim związane. Badanie zostało przeprowadzone przez Kantar TNS na reprezentatywnej, ogólnopolskiej próbie 1000 osób w wieku od 16 do 29 lat. Efektem badania jest raport „Postawy wobec hejtu”, którego wyniki są alarmujące.

60 proc. respondentów uważa, że natężenie hejtu wzrosło w ciągu ostatnich 12 miesięcy, zaś ponad połowa najmłodszych (16-19 lat) z badanej grupy (53 proc.) doświadczyła go personalnie. Jeszcze więcej osób (65 proc.) przyznaje, że osobiście używało stwierdzeń noszących znamiona hejtu. Przedmiotem nienawistnych komentarzy są najczęściej wygląd, styl ubierania się, narodowość, seksualność, poglądy polityczne oraz wyznanie. Ofiarą hejtu może być każdy bez względu na płeć czy miejsce zamieszkania.

Co ważne, wszechobecna nienawiść wpływa na nasze emocje, poczucie własnej wartości, a nawet naszą autentyczność. Prawie połowa badanych (49 proc.) przyznała, że zdarzało jej się powstrzymywać przed wyrażeniem własnej opinii bądź poglądu z obawy przed hejtem.

Wspierając tegoroczną akcję Jurka Owsiaka „Hejt mi nie gra”, marka umieściła w pobliżu sceny ogromny napis „I Love You Hater”. Litery składające się na główny przekaz bieżącej kampanii Sprite będą miały aż 8 metrów długości i 4,5 metra wysokości. Wszystko po to, aby w świat poszedł prosty przekaz: na nienawiść warto odpowiadać tylko miłością. Marka zadba również o armatki wodne, które w weekend, pod hasłem „Olej hejt”, orzeźwią festiwalowiczów bawiących się przy dużej scenie.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (2)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~zizitop 2 4 miesiące temuocena: 100% 

    Zwieńczeniem akcji było wulgarne i knajackie przemówienie Owsiaka na koniec festiwalu. Wszechobecna hipokryzja (polityków, celebrytów, mediów) zaczyna być nie do zniesienia dla ludzi przyzwoitych.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Pozhoga 1 4 miesiące temuocena: 83% 

    No super. Za wychowywanie naszych dzieci bierze się międzynarodowy koncern znany z promowania agresywnego LGBTXYZABC coś tam. Oczywiście robi to bezinteresownie. A już zupełnie rozwaliło mnie użalanie się nad tym, że ktoś nie mógł wyrazić własnej opinii. Kurczę - a może to dobrze, że głupota nie popłynęła w świat ? Może 16-letnie dzieci powinny się skupić na nauce, a ich opinie to będą miały jakieś znaczenie gdy dojrzeją ? Przy czym psychologia mówi, że zdolność odróżniania dobra od zła w człowieku kształtuje się średnio jakieś 26 lat...

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony