REKLAMANaturio - baner główny - grudzień_styczeń
Fresh Corner Food Truck Grupy Mol

Fresh Corner Food Truck Grupy Mol (Linkedin / András Orosz Retail Director - MOL Hungary)

Węgierska Grupa Mol promuje swój znany ze stacji paliw koncept gastronomiczny Fresh Corner, za pomocą mobilnych Food Trucków i samochodów tuk-tuk, które pojawiły się na ulicach Budapesztu.

REKLAMAMAURENT (EVEROAD) - belka w artykułach - I etap - (10-25.12.2018)

Nowy koncept Fresh Corner Food Truck wpisuje się w strategię węgierskiego koncernu, który chce rozwijać swój koncept gastronomiczny poza stacjami paliw. We wrześniu w Budapeszcie ruszyła samodzielna kawiarnia pod szyldem Fresh Corner, zaś w Czechach podobny koncept ruszył w jednym z centrów handlowych.

W ramach promocji konceptu i rozwoju sprzedaży kawy Mol wypuściła na ulice miast samochody Fresh Corner Food Truck, które sprzedają nie tylko małą czarną, ale także kanapki i dania dostępne na stacjach. Operator uruchomił także sprzedaż kawy z samochodów w koncepcie tuk-tuk.

Grupa Mol zarządza obecnie w regionie CEE siecią niemal 1900 stacji paliw, na 620 z nich działają kawiarnie Fresh Corner. Do 2021 r. firma chce podwoić tę liczbę i mieć ich aż 1250.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony