REKLAMARC Foods - baner główny - grudzień 2018

(fot. wiadomoscihandlowe.pl)

W środę 19 września, w warszawskim hotelu Renaissance odbywa się Kongres Alkohole i Napoje - największe tego typu przedsięwzięcie na polskim rynku. KAiN to cykl prezentacji i debat poświęconych dwóm kluczowym branżom na rynku FMCG. Relację z tego unikatowego wydarzenia można śledzić na żywo na portalu wiadomoscihandlowe.pl.

REKLAMAPszczółka - Belka w artykułach - Fantazje (09-12.12.2018)

>> Kliknij, aby odświeżyć relację na żywo <<

17:07. Dziękujemy za śledzenie naszej relacji na żywo z Kongresu Alkohole i Napoje. Do zobaczenia na kolejnych konferencjach Wydawnictwa Gospodarczego!

17:04. Robert Orszulak, prezes On Lemon uzupełnia wątek "łapania" trendów: - Zjawisko miksologii pokazuje istotną tendencję. Trzy lata temu na fali były rzeczy miksowane na bazie herbaty, matcha, latte itp. Takie trendy powstają nieprzypadkowo, one wyznaczają kierunki rozwoju na wiele lat do przodu.

17:02. Marta Marczak, PwC: - Sojusz obu kategorii jest możliwy. Natomiast jeżeli chodzi o marki, to małżeństwo nie może być zawierane przypadkowo. Musi być wspólny cel. Co do żenienia się kategorii alkoholi i napojów, to nie ma się czego obawiać. Jest to możliwe, wymaga jednej strategii i wizji. Jest spora szansa na nowe koncepcje. Marki miewają wspólne wartości, więc jeżeli koncept współpracy będzie na nich oparty, to szanse na sukces są wielkie.

16:59. - Współpraca branż alkoholi i napojów bezalkoholowych jest możliwa. W mnogości firm i marek jest miejsce dla tworzenia aliansów między nimi. Uważam, że firmy skupiające się na podobnym konsumencie będą potrafiły wyjść ze wspólną inicjatywą i zainteresować konsumentów nowym produktem i w ramach tego aliansu rosnąć razem – podkreśla Szymon Mordasiewicz, dyrektor zarządzający w Nielsen Polska.

16:56. Aleksandra Głuchowska z Braci Sadowników odnosi się do pytania o to, jak z jej perspektywy branża alkoholowa i napojowa mogą łączyć siły. - Kooperacja z branżą alkoholową to dla Braci Sadowników bardzo interesujące zagadnienie. Sami dopiero budujemy dystrybucję, a branża alkoholowa jest rozwinięta, dysponuje choćby obrandowanymi lodówkami do sprzedaży swoich napojów, na które nas na razie nie stać. Do tego dochodzi kwestia komunikacji ATL, na którą również nie możemy sobie w tym momencie pozwolić. Z takich powodów współpraca z firmami z branży alkoholowej może być dla nas ciekawa - podsumowuje Aleksandra Głuchowska.

16:51. Robert Orszulak, prezes On Lemon: Dwupaki już raczej nie wrócą. Ale pole do współpracy napojów alkoholowych z bezalkoholowymi to gastronomia, koktajl-bary i uświadamianie w nich klienta, że alkohol w połączeniu z napojem przynosi lepsze doznania. Ta współpraca będzie jeszcze bardziej zacieśniała się. Coraz częściej zauważamy ludzi sięgających po koktajle w plenerze. Mocne alkohole połączone z napojami dobrze się sprzedają. Współpraca marek w tym obszarze daje wiele możliwości rozwoju w dotarciu do szerszej grup klientów - uważa szef On Lemon.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 14

  • 14
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~status76 1 2 miesiące temuocena: 100% 

    Świetny Kongres. Gratulacje!

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony