REKLAMAMLEKOVITA - Baner Główny (31.10 - 17.11.2019)

(fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Strona 10 z 18
REKLAMAITCOM - Belka w artykułach

12:35. Główną korzyścią z wdrożenia etykiety logistycznej jest skrócenie czasu dostawy do magazynu. Inne korzyści to wyeliminowanie błędów w trakcie wprowadzania zleceń, oraz zwiększenie liczby wykonywanych operacji przyjęcia dostaw przy zaangażowaniu podobnej liczby osób – powiedziała Agata Horzela, menedżer ds. standardów GS1 w TSL, GS1 Polska.

12:30. Kolejną prezentację, na temat sieci sklepów alkoholowych Duży Ben i tego, jak Polacy chcą kupować alkohol, wygłosi Łukasz Juskowiak, dyrektor marketingu w Dużym Benie (Grupa Eurocash). Z kolei w sali napojowej Agata Horzela, menedżer ds. standardów GS1 w TSL z firmy GS1 Polska wygłosi prezentację "Z napojami jak z jajkiem. ABC skutecznej logistyki produktów".

12:28. Alicja Cybulska, wiceprezes i intelligence director w Havas Media próbuje odpowiedzieć na pytanie, dlaczego większość marek mogłaby zniknąć z rynku i nikt by tego nie zauważył. - Wszyscy gracze walczą o jedno, wspólne dobro, które jest ograniczone: uwagę człowieka. To stanowi największe wyzwanie. Nie możemy patrzeć na rynek uwzględniając tylko działania konkurentów. Należy spojrzeć na rynek holistycznie, nie tylko z perspektywy naszej kategorii. Proces wyboru jest coraz dłuższy - podpowiada ekspertka.

Alicja Cybulska poruszyła też temat procesu zakupowego. Na każdym jego etapie coraz większą rolę odgrywa polecanie produktów znajomym i członkom rodziny. Rośnie też znaczenie marketingu influencerowego. Wzrasta liczba osób, które oczekują, aby marki odgrywały rolę w poprawie naszego życia.

12:19. - W świetle przepisów prawa, sprzedaż alkoholu w internecie powinna być dozwolona. Nie jest ona ściśle uregulowane prawnie, ale żadna z ustaw nie zakazuje sprzedaży w sieci – mówi Tomasz Kubicki, senior associate w kancelarii Domański Zakrzewski Palinka. Podkreśla jednak, że orzecznictwo sądów w tej kwestii jest rozbieżne. Kubicki dodaje, że większość podmiotów, które oferowały wysyłkową sprzedaż alkoholu, w związku z niejasną sytuacją prawną wycofuje się z tej usługi. Ekspert przyznaje jednocześnie, że wyjściem z sytuacji może być wprowadzenie odbioru osobistego zamówionego alkoholu w wyznaczonym punkcie sprzedaży.

12:10. Wracamy po przerwie. Przed nami godzinny blok prezentacji. W sali alkoholowej Tomasz Kubicki, senior associate w DZP wygłosi prezentację pt. "Alkohol w Internecie – sprzedaż, komunikacja, działania społecznościowe".

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 14

  • 14
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~status76 1 ponad rok temuocena: 100% 

    Świetny Kongres. Gratulacje!

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony