REKLAMAHELIO - Baner Główny - MASY (11-17.11.2019)

(fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Strona 11 z 18
REKLAMAStoisko mięsne - belka w artykuła (14.11.-31.12.2019)

Równolegle w drugiej sali Alicja Cybulska, wiceprezes i intelligence director w Havas Media opowie "Dlaczego większość marek mogłaby zniknąć z rynku i nikt by tego nie zauważył?".

11:10. Kończymy obie debaty i zapraszamy na przerwę lunchową. Widzimy się ponownie już za godzinę!

11:08. Podczas podsumowania debaty głos zabiera ponownie Andrian Digolean reprezentujący mołdawski National Office for Vine and Wine. - Wejście z winami mołdawskimi na polski rynek to wyzwanie. Zastanawialiśmy się, czy inwestować głównie w Polsce, czy skoncentrować się na innych rynkach, np. holenderskim. Wybierając Polskę postawiliśmy przed sobą zadanie przekonania polskich konsumentów do win mołdawskich, do ich smaku i jakości. Intensywnie budujemy też wśród Polaków świadomość win mołdawskich jako produktów regionalnych - tłumaczy Digolean.

11:05. Na sali napojowej goście podkreślają, że w najbliższym czasie producenci napojów będą musieli się zmierzyć ze zmianą podejścia konsumentów do opakowań. - Mamy coraz więcej konsumentów, którzy poszukują opakowań „na raz”. Przed nami wyzwanie, które polega na zmianie wielkości opakowań i rodzaju zamknięć, tak aby były także bardziej bezpieczne i użyteczne – mówi Wojciech Mliczek, dyrektor handlowy w firmie Victoria Cymes.

Zgodził się z nim Jerzy Tyszkowski, krajowy kierownik ds. kluczowych klientów w Hoop Polska. - Zmienia się też model rodziny, co również przekłada się na gramaturę kupowanych produktów. Myślę, że właściciele sieci handlowych powinni bardziej wsłuchać się w głos producentów, którzy dysponują dokładnymi badaniami w kwestii aktualnych trendów i zapotrzebowania klientów – podkreśla Tyszkowski.

11:02. Marcin Cyganiak, client director w firmie badawczej Nielsen: - Rynek handlu się porządkuje. Ubywa małych sklepów, ale te, które wciąż działają, są dobrze zarządzane i zorganizowane. Jest wielka presja producentów na dostawianie produktów na półkach sklepów. Wiadomo, że te półki nie są z gumy. Dobór asortymentu jest kluczowy, nie tylko w kategorii alkoholi, ale i pozostałych.

10:57. Andrian Digolean, B2B marketing manager w mołdawskim National Office for Vine and Wine na pytanie, jak układa się współpraca z polskimi sieciami handlowymi odpowiada: – Organizujemy wyjazdy do Mołdawii, by przybliżyć ten region, pokazać jak wygląda półka z tą kategorią w sklepach. Wraz z promocjami, które organizujemy, wierzymy, że współpraca z sieciami działającymi w Polsce będzie się zacieśniać.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 14

  • 14
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~status76 1 ponad rok temuocena: 100% 

    Świetny Kongres. Gratulacje!

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony