REKLAMAJACOBS - ŚWIĘTA - Baner Główny (18.11 - 01.12.2019)

(fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Strona 12 z 18
REKLAMAPurella - SuperHerbs - Belka w artykułach (15-30.11.2019)

National Office for Vine and Wine reprezentuje blisko 40 producentów win z Mołdawii i 25 dystrybutorów.

10:54. Iwona Doktorowicz-Dudek, wiceprezes ds. marketingu, Kompania Piwowarska: - Piwo bezalkoholowe odnajduje się w trendzie health & wellness, działa jak naturalny izotonik, co ma znaczenie dla konsumentów aktywnych.

10:52. Tymczasem w sali alkoholowej Robert Ogór, prezes Ambry odnosi się do słów prezesa Szumowskiego, który stwierdził, że konsumenci mają nieuświadomione potrzeby. - Nie oczekujmy od konsumenta, że będzie tracił czas na produkty, które konsumuje. To postawa obsceniczna oczekiwać od konsumenta takiej atencji - zaznacza Szumowski.

10:50. O potencjalnych skutkach wprowadzenia podatku cukrowego w Polsce mówi także Julian Pawlak, prezes KUPS. - Wprowadzenie podatku cukrowego przyniesie efekt fiskalny dla budżetu, ale efektu prozdrowotnego nie przyniesie. Można się tu powołać na przykład Wielkiej Brytanii, gdzie taki podatek wprowadzono i żadnego efektu nie odnotowano. Zmiana uderzy w konsumentów, którzy zapłacą więcej – podkreśla Pawlak.

10:47. Katarzyna Stoś z Instytutu Żywności i Żywienia także poruszyła kwestię podatku od cukru. - Wszystkie kraje Europy coś w tym zakresie robią, ale wciąż nie ma jeszcze efektów, które chcielibyśmy mieć. Bardzo trudno jest zmienić zwyczaje żywieniowe. Osiem krajów w Europie wprowadziło podatek od cukru, ale ten podatek napotyka duże trudności - mówi Stoś.

10:45. Jerzy Tyszkowski, krajowy kierownik ds. kluczowych klientów w Hoop Polska mówi o potencjalnych zmianach, na które musi przygotować się rynek w przypadku wprowadzenia w Polsce tzw. podatku od cukru, znanego z kilku innych europejskich krajów. - Uważamy, że walka z otyłością i zmniejszanie zawartości cukru to kierunek dobry, ale wprowadzenie podatku od cukru nie jest dobrym rozwiązaniem. Musimy bardziej edukować naszych konsumentów w kwestii zdrowego stylu życia, a nie wprowadzać podatki, które mogą spowodować, że napoje podrożeją a biznes stanie się mniej stabilny – uważa Tyszkowski.

10:43. Andrzej Szumowski, wiceprezes zarządu Wyborowej odnosi się do pytania o trend różnorodności na rynku wódki. – Polska jest kolebką wódki, mamy oznaczenie geograficzne „Polska wódka”. Wódka będzie traciła w swojej masie na rzecz wina, innych mocnych alkoholi. Już straciła dość na rzecz piwa, to nieuchronny trend - mówi Szumowski.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 14

  • 14
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~status76 1 ponad rok temuocena: 100% 

    Świetny Kongres. Gratulacje!

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony