REKLAMAMLEKOVITA - Baner Główny (31.10 - 12.11.2019)

(fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Strona 13 z 18
REKLAMAITCOM - Belka w artykułach

I dodaje: - To nieprawda, że konsumenci wiedzą, czego potrzebują. Mają tzw. potrzebę nieuświadomioną. To my, producenci, idziemy do niego. Opowiadamy skąd pochodzi zboże, owoce, itp. Na tym opiera się patriotyzm konsumpcyjny. To wstyd, że w Polsce, która stoi jabłkami, pewno z sześć razy więcej konsumuje się soku pomarańczowego. To wstyd nas wszystkich, że jeśli chodzi o cydr, jak mówił prezes Ogór, jesteśmy dopiero na początku drogi - podkreśla Andrzej Szumowski.

10:40. Wojciech Mliczek, dyrektor handlowy firmy Victoria Cymes jest przekonany, że promocje zdrowego trybu życia wpływają na rozwój kategorii soków. - Niestety, często spotykamy się z tym, że klienci nie rozróżniają m.in. soków od nektarów - ubolewa Mliczek.

10:38. Jacek Wiktor Krzywański, wiceprezes Viands: - Wprowadziliśmy na rynek polski soki nie z koncentratu w butelkach szklanych, które należały do kategorii premium. Początkowo ciężko było wytłumaczyć konsumentom czym jest tego typu sok. Później weszliśmy w kolejną niszę – zajęliśmy się produkcją soków prozdrowotnych, a nie tylko napojów zaspokajających pragnienie. Te soki hołdują hasłom powrotu do korzeni i zdrowia. W miarę wzrostu dochodów, konsumenci są gotowi zapłacić za taki produkt więcej. Rośnie grupa świadomych konsumentów, ale jest to ciągle nisza.

- Soki z koncentratu będą cały czas dominowały, ale producenci i przedsiębiorcy nie mogą ciągle patrzeć na chęć zwiększania obrotów i przychodów, należy też zwrócić uwagę na zaspokojenie prozdrowotnych potrzeb konsumentów - mówi Krzywański.

10:36. Andrian Digolean, B2B marketing manager w mołdawskim National Office for Vine and Wine, opowiada o rynku win wytrawnych, w których specjalizuje się Mołdawia. - W ub. roku zorganizowaliśmy dwie duże promocje w 90 sklepach Carrefour i placówkach Selgros, by przekonać polskich konsumentów wina do wina wytrwanego. Nasze statystyki pokazują, że eksport naszych win do Polski rośnie, konsumenci przekonują się do tego wina. Obserwujemy wzrost zainteresowania tą kategorią wśród młodych, dobrze zarabiających mieszkańców dużych miast, wśród których są również kobiety.

10:32. W trakcie debaty na sali poświęconej alkoholom Robert Ogór, prezes Ambry odpowiada na pytanie, czemu w Polsce spada sprzedaż cydru. - Cydr jest bardzo drogi. Dla konsumenta piwa 5-6 zł za pół litra cydru to są wysokie Himalaje. Nie jestem specjalistą od piw, ale rynek cydru stanowi 1-2 proc. konsumpcji piwa. Sporo konsumentów piwa odeszło od cydru, wielu z nich to ci, którzy doświadczyli piwnej rewolucji - tłumaczy Ogór.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 14

  • 14
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~status76 1 ponad rok temuocena: 100% 

    Świetny Kongres. Gratulacje!

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony