REKLAMAFord - Banner Główny

(fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Strona 15 z 18
REKLAMAStoisko mięsne - belka w artykuła (14.11.-31.12.2019)

- Dużo mówimy o konsumentach, ale na rynku piwa bardzo duża część innowacji jest inicjowana przez browary. To zaleta naszej branży - dodaje Iwona Doktorowicz-Dudek.

10:12. - Trend prozdrowotny jest coraz bardziej widoczny w branży napojowej – mówi Monika Dyrda, client director z firmy Nielsen. - Według naszych badań połowa Polaków sprawdza zawartość cukru w napojach. Coraz większą popularnością cieszą się napoje w wersji light. Należy także zwrócić uwagę na trend performance, co wiąże się ze wzrostami sprzedaży napojów energetyzujących. W zasadzie w każdej kategorii napojów można znaleźć produkty odpowiadające na trend prozdrowotny. Polacy są także w stanie wydać więcej na napoje zdrowsze o wyższej jakości – dodaje Dyrda.

10:10. Ruszamy z dwiema równoległymi debatami! Na sali alkoholowej w debacie "Polaku, pokaż mi co pijesz, a powiem ci kim jesteś…" uczestniczyć będą: Marcin Cyganiak, client director w Nielsenie; Andrian Digolean, B2B marketing manager w mołdawskim National Office for Vine and Wine; Iwona Doktorowicz-Dudek, wiceprezes ds. marketingu Kompanii Piwowarskiej; Robert Ogór, prezes Ambry; oraz Andrzej Szumowski, wiceprezes Wyborowej.

W tym samym czasie w sali nabojowej trwać będzie debata "To your health! Jak nowe trendy odmieniają rynek wód, soków i napojów?" Na ten temat rozmawiać będą: Monika Dyrda, client director w Nielsenie; Julia Pawlak, prezes Krajowej Unii Producentów Soków (KUPS); Jacek Wiktor Krzywański, Wiceprezes firmy Viands; prof. Katarzyna Stoś z Instytutu Żywności i Żywienia; Wojciech Mliczek, dyrektor handlowy Victoria Cymes, oraz Jerzy Tyszkowski, krajowy kierownik ds. kluczowych klientów Hoop Polska.

10:06. Andrzej Szumowski przypomina, że w planach są kolejne regulacje prawne, m.in. wprowadzanie na etykietach informacji, jak spożywanie alkoholu wpływa na  zdrowie płodu. – My stosujemy takie informacje, ale zakładamy, że ustawodawca będzie chciał, by były one bardziej widoczne – komentuje prelegent Kongresu Alkohole i Napoje. Jak mówi, z kolejnych zapowiadanych regulacji prawnych na rynku alkoholi, są m.in. propozycje Sejmowej Komisji Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Komisja ma pomysł regulacji umożliwiającej produkcję alkoholu na własnych użytek.

Zdaniem eksperta regulacje dyskryminują napoje wysokoprocentowe (akcyza, reklama, zezwolenia na sprzedaż, punkty sprzedaży). – Ograniczenie swobody gospodarczej nie rozwiąże problemów alkoholowych, restrykcyjne prawo nie przynosi efektów – podsumowuje Andrzej Szumowski.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 14

  • 14
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~status76 1 ponad rok temuocena: 100% 

    Świetny Kongres. Gratulacje!

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony