REKLAMAMLEKOVITA - Baner Główny (31.10 - 17.11.2019)

(fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Strona 2 z 18
REKLAMAPurella - SuperHerbs - Belka w artykułach (15-30.11.2019)

16:48. - Sądzę, że istnieje wiele możliwości jeżeli chodzi o współpracę branż alkoholowej i bezalkoholowej. To chociażby koktajle. Alkohol coraz częściej jest konsumowany nie po to, żeby się upić, ale żeby mieć fajne doznania smakowe – mówi Marek Sypek.

Podkreśla także, iż innym wspólnym polem dla obu kategorii są dwupaki. Nowoczesna technologia, która wkracza teraz do handl,u daje jednak możliwość pewnych zmian, m.in. wprowadzenia tzw. dwupaków wirtualnych. Do konkretnego rodzaju alkoholu klient sam mógłby dobrać konkretny napój.

16:44. Czy piwa będą odchodzić od wizerunku piwa i upodabniać się do napojów? - moderator Hubert Wójcik pyta o to Martę Marczak z PwC. Ekspertka odpowiada: - Dopiero uczymy się nowych gatunków piwa, ale dużo jest jeszcze do odkrycia przez konsumentów. Nie sądzę zatem, by piwa chciały schować się za kategorią napojów. Oba rynki są mocno kreatywne. Smakoszy dobrych piw i dobrych alkoholi w Polsce przybywa, podobnie jest w przypadku napojów, więc jestem przekonana, że obie kategorie mają dobre perspektywy.

16:40. Mariusz Ryciak, head of brand OSHEE: - Nie lekceważymy tego trendu, ale nie traktujemy piwa jako konkurencji. Myślę, że ci, którzy używają produktów izotonicznych przy aktywności fizycznej, mają świadomość w tym zakresie.

16:37. - Nie mamy danych o tym, jakie są motywy zakupu piwa bezalkoholowego. Być może dla części konsumentów ważne jest to, że posiada ono właściwości izotoniczne. Myślę, że to wpisuje się w trochę szerszy trend well-being, chęć bycia zdrowym i sprawnym. Unikamy produktów uważanych za niekorzystne dla zdrowia. Trzeba jednak pamiętać, że klienci w pierwszej kolejności poszukują piw dobrej jakości – mówi Bartłomiej Morzycki, dyrektor generalny w Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie.

16:35. Kontynuujemy wątek piw bezalkoholowych. O tym, jaki wpływ ma ten trend na producentów napojów bezalkoholowych mówi kolejna panelistka, Aleksandra Głuchowska, partner zarządzająca w firmie Bracia Sadownicy: - Piwa bezalkoholowe oczywiście stanowią dla nas konkurencję bliższą niż dalszą, grupa docelowa może być bardzo zbliżona. Ale my, jako właściciel brandu, mamy duży wpływ na to, jak produkt będzie postrzegany i przy jakich okazjach konsumowany. Zwracamy się do nieco innej grupy odbiorców niż odbiorcy piw bezalkoholowych. Nasi konsumenci szukają czystych etykiet i naturalnych produktów. Jako Bracia Sadownicy czerpiemy wiarygodność z innych źródeł, budujemy współpracę z konsumentami nie w oparciu o chwilową modę, a silny trend związany z czystą etykietą. Tak więc nasze produkty mocno różnią się od piw - przekonuje Aleksandra Głuchowska.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 14

  • 14
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~status76 1 ponad rok temuocena: 100% 

    Świetny Kongres. Gratulacje!

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony