REKLAMAMLEKOVITA - Baner Główny (31.10 - 17.11.2019)

(fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Strona 4 z 18
REKLAMAPurella - SuperHerbs - Belka w artykułach (15-30.11.2019)

16:12. Marta Marczak podsumowała, jak będzie najpewniej wyglądał drink przyszłości. Będzie to drink nawiązujący do roślinności, ziół, z niewielką zawartością alkoholu, stawiający na aromat i wrażenia wzrokowe - drink ma być na tyle piękny, by wyglądał pięknie na zdjęciu zamieszczonym na Instagramie. Prawdopodobnie drink przyszłości będzie zawierał kolagen, który będzie wspomagał funkcje zdrowototne organizmu. Taki drink wpisuje się w trend kolekcjonowania wrażeń. Nie będzie miał słomki, bo plastik nie jest w zgodzie z ekologią.

16:08. Jak zapowiada Marczak, na horyzoncie widać już kolejne istotne trendy. - Mamy powrót do kolorów, dobrego samopoczucia i maksymalizowania przyjemności. W przestrzeni kategorii alkoholi jest miejsce na koncepty, które będą „drinkową Grą o Tron”. Chodzi o stworzenie marek, które miałyby moc przenoszenia konsumenta w nieziemskie miejsca. W Polsce takim przykładem jest np. tematyka związana z kulturą słowiańską czy postaci mitycznych - mówi Marczak.

Ekspertka PwC podkreśla, że marka ma za zadanie "wciągać i angażować oraz stwarzać niespotykaną aurę". - Miejsca na kreowanie historii jest bardzo dużo – mówi Marczak. Przedstawicielka PwC dodaje, że zaobserwować można także zjawisko łączenia się kategorii, czyli tzw. hybrydy. Mamy do czynienia z coraz bardziej niekonwencjonalnymi smakami i połączeniami produktowymi. Marczak jako przykład podaje alkohol w glicerynowej kulce.

15:59. - Pojawił się nowy konsument, określany jako neohipis - mówi Marta Marczak. Ten konsument "to ktoś, kto w bardzo holistyczny sposób podchodzi do swojej kondycji, np. uważa, że to, co je, ma związek z tym, jak się czuje, ćwiczy jogę itp.". Zdaniem przedstawicielki PwC, ważna jest dla niego psychika i balans między różnymi aspektami życia. Taki konsument żyje nowocześnie, jest umocowany w przestrzeni wirtualnej, dlatego żyje blisko natury, odżywia się niskoprzetworzoną żywnością i używa takich kosmetyków.

Neohipis to racjonalista, który poszukuje mistyki i tęskni za duchowością. Ma świadomość, że czas jest luksusem i stara się go jak najlepiej spędzać, co jest dobrą wiadomością dla branży alkoholi. To człowiek ceniący autentyzm, zainteresowany kwestiami etyki. - Spodziewamy się, że na horyzoncie pojawi się nowa pigułka wartości związana z neohipisami, czyli coś, co będzie inwestycją w dobrostan, będzie związane z duchowością i dobrym samopoczuciem - opisuje ekspertka z PwC.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 14

  • 14
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~status76 1 ponad rok temuocena: 100% 

    Świetny Kongres. Gratulacje!

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony