REKLAMAHELIO - Baner Główny - MASY (11-17.11.2019)

(fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Strona 5 z 18
REKLAMAVITAKRAFT - VITA NATURE - BELKA W ARTYKUŁACH (15-30.11.2019)

15:52. - Obserwujemy światowy trend powrotu do rzemieślnictwa i odpowiedzialności za produkt. Autentyczność nadal będzie ważna. Ten trend świetnie przełożył się na alkohole. Można to zauważyć na przykładzie piw, gdzie na popularności zyskują szczególnie produkty rzemieślnicze, coraz częściej stawia się także na szlachetne receptury – mówi Marta Marczak, dyrektor zespołu strategii marki w PwC. Podkreśla jednocześnie, że krajem, który kreuje trendy, nadal pozostają Stany Zjednoczone.

15:45. Wracamy po przerwie. Przed nami prezentacja Marty Marczak, dyrektor Zespołu Strategii Marki w PwC pt. "Przepis na koktajl przyszłości".

14:50. Przed nami kolejna przerwa, a po niej ostatni już tylko ostatni blok merytoryczny. Tym razem odbędzie się on w ramach jednej, połączonej sesji alkoholowo-napojowej.

14:44. Julian Pawlak odniósł się do kwestii obecności cukru w napojach, twierdząc, że przyszłość rynku soków to produkty bez cukru. - Obecnie zajmujemy czwarte miejsce w Europie jako producent soków. Rynek jest duży i pojemny. Co trzeci wypijany litr soku w Polsce jest sokiem tłoczonym bezpośrednio. Ze względu na preferencje smakowe soków i nektarów, w Polsce na pierwszym miejscu jest smak pomarańczowy, na drugim jabłkowym, zaś na trzecim wielowarzywny - mówił Pawlak.

Prezes KUPS przypomniał też, że zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie jakości handlowej soków i nektarów owocowych, od 28 października 2013 roku do wszystkich soków owocowych nie wolno dodawać żadnych cukrów. Zabronione jest również dodawanie barwników, substancji słodzących (słodzików), substancji konserwujących (konserwantów) oraz aromatów innych niż uzyskanych z owoców i warzyw, z których ten sok jest wyprodukowany. Można natomiast wzbogacać soki w witaminy i sole mineralne. Do soku można też dodać miazgę i komórki miąższu, które były uprzednio oddzielone.

14:30. Startuje ostatnia prezentacja w niniejszym bloku. Wystąpienie pt. "Bez cukru a słodko. Przyszłość rynku soków" wygłosi Julian Pawlak, prezes Krajowej Unii Producentów Soków.

14:26. Na sali napojowej Honorata Jarocka, senior food and drink analyst w firmie Mintel zwraca uwagę, że na rynku soków i napojów owocowych rośnie znaczenie produktów naturalnych, tylko minimalnie przetworzonych i bogatych w składniki odżywcze. Z badań Mintela wynika, że ponad połowa Polaków jest zainteresowana wypróbowaniem soków bądź koktajli tłoczonych na zimno.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 14

  • 14
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~status76 1 ponad rok temuocena: 100% 

    Świetny Kongres. Gratulacje!

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony