REKLAMAHELIO - Baner Główny - MASY (11-17.11.2019)

(fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Strona 6 z 18
REKLAMAStoisko mięsne - belka w artykuła (14.11.-31.12.2019)

Innym widocznym trendem jest rosnąca popularność małych gramatur produktów. Co więcej, soki świetnie wpisują się w zainteresowanie Polaków dietami, a także detoksykacją i oczyszczaniem. Produkty z kategorii są postrzegane jako pomagające zadbać o swoje zdrowie i dobre samopoczucie.

14:25. - Do tej pory przeprowadziliśmy ponad 130 akcji tematycznych związanych z winem - mówi Michał Jancik, sommelier współpracujący z siecią Lidl. - Rozwój asortymentu był wynikiem wsłuchania się w potrzeby konsumentów. Komunikujemy jak parować wina z jedzeniem, uczymy o tym, czym różnią się szczepy, a konsumenci starają się zrozumieć te różnice i je dostrzegać.

Jak wskazuje ekspert, widocznym na rynku trendem jest też poszukiwanie win z konkretnych regionów i apelacji. Jancik zapewnia, że takie koncepty jak Winnica Lidla i rozwijany przez dyskontera blog poświęcony winom cieszą się bardzo dużą popularnością.

14:20. Prezentację "Edukacyjna rola dyskontów – nauczyły Polaków pić wino, whisky, dziś uczestniczą w piwnej rewolucji" wygłasza teraz Michał Jancik, sommelier współpracujący z Lidl Polska.

- W 2009 roku zdaliśmy sobie w Lidlu sprawę, że istnieje potrzeba edukowania konsumentów. Wielu klientów naszych sklepów nie wie, jak rozpoznać dobre wino i jak je degustować. Postawiliśmy na edukację, np. wprowadziliśmy do sprzedaży kieliszki dobrych marek oraz dekantery i zachęcamy klientów, by degustowali w nich rekomendowane przez nas gatunki wina - opowiada Michał Jancik.

Smmelier zaznacza, że w Polsce panuje pogląd, iż dobre wino musi kosztować. - Konsumenci uważają, że nie warto kupować wina, które kosztuje mniej niż 20 zł. Trudno obalać takie stereotypy, ale próbujemy to robić - opowiada ekspert.

14:11. Sebastian Starzyński, prezes zarządu ABR Sesta przedstawił prezentację pt. „Przyszłość napojów wisi w chmurze. Nowe technologie rewolucjonizują rynek”. Wskazał m.in. na wzrost znaczenia e-commerce dzięki dostawcom autonomicznym i osobistym asystentom AI.

14:10. - Na babskich spotkaniach pijane są tradycyjne likiery, czasem wódka kolorowa, tu się liczy smak i łagodność. Są to konsumentki tradycyjne, nie interesuje ich "girl power", szukają drobnych przyjemności, które umilają im codzienność (są nią często sfrustrowane). Kolejna grupa to konsumentki nowoczesne, młode, dobrze sytuowane. Są niezależne, zadowolone z sytuacji życiowej i oczekują skierowanej do nich komunikacji.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 14

  • 14
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~status76 1 ponad rok temuocena: 100% 

    Świetny Kongres. Gratulacje!

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony