REKLAMAHELIO - Baner Główny - MASY (11-17.11.2019)

(fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Strona 7 z 18
REKLAMAStoisko mięsne - belka w artykuła (14.11.-31.12.2019)

14:07. - Kobieta jest strażniczką domowego ogniska, to ona decyduje o budżecie i świątecznych zakupach, m.in. alkoholu - dopowiada Rafał Brudziński, business consultant, IQS. - W przypadku alkoholi nie jest zwykle ekspertką, dlatego często kieruje się znaną marką. Badacze nazywają taką konsumentkę "królową domową".

58 proc. zakupów alkoholi na prezent dokonują kobiety. Bardzo często są to produkty z segmentu premium. 67 proc. piwa konsumowanego przez mężczyzn jest kupowane przez kobiety. W komunikacji do tych konsumentek należy unikać informacji o cenie, a skupić się na tym, że to jest wartościowy produkt - opowiada Radosław Brudziński.

13:59. Spożycie alkoholu przez kobiety rośnie. Odpowiadają one za 53 proc. zakupu mocnych alkoholi, a w przypadku piw za 27 proc. - mówi Radosław Soszka, business unit manager w IQS w ramach wystąpienia pt. "Kobiety w mocnych alkoholach i piwie".

Ekspert przedstawia kilka faktów na temat Polek: prawie połowa z polskich kobiet nie pracuje zawodowo, co jest jednym najwyższych wskaźników w Europie. - Z drugiej strony obserwujemy stały wzrost dochodów kobiet. 3/4 konsumentek uważa, że powinny być niezależne finansowo, a 63 proc. deklaruje, że uważa siebie za silną kobietę - opowiada Soszka.

- Kobieta jest strażniczką domowego ogniska, ona decyduje o budżecie i świątecznych zakupach, m.in. alkoholu - dopowiada Rafał Brudziński, business consultant w IQS. - W przypadku alkoholi nie jest zwykle ekspertką, dlatego czesto kieruje się znaną marką - tłumaczy ekspert.

13:50. O "Kobietach w mocnych alkoholach i piwie" opowiedzą za chwilę Radosław Soszka, Business Unit Manager i Rafał Brudziński, Business Consultant w IQS. Z kolei w sali dedykowanej napojom prezentację "Przyszłość napojów wisi w chmurze. Nowe technologie rewolucjonizują rynek" wygłosi Sebastian Starzyński, prezes ABR Sesta.

13:10. Przed nami niemal godzinna przerwa, a po niej kolejny blok z prezentacjami. Zostańcie Państwo z nami.

13:08. Bartłomiej Morzycki: - Polska jest trzecim producentem piwa w Europie, wytwarzamy 41 mln hektolitrów rocznie. Co dziesiąte piwo wyprodukowane w UE pochodzi z Polski. Konsumpcja od kilku lat utrzymuje się na stabilnym poziomie, to ok. 99 litrów na osobę w ciągu roku. Pod względem spożycia piwa, Polska jest czwartym rynkiem w Europie. – Pijemy piwa głównie rodzimego pochodzenia – podkreśla Morzycki.

Dyrektor generalny ZPPP BP podkreśla także, iż 4 proc. rynku należy do browarów rzemieślniczych i regionalnych – takich, którzy produkują do 200 tys. hektolitrów piwa rocznie. W Polsce jest ponad 210 browarów. Od 2010 roku ich liczba podwoiła się. Dodatkowo każdego roku otwiera się kilkadziesiąt nowych browarów.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 14

  • 14
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~status76 1 ponad rok temuocena: 100% 

    Świetny Kongres. Gratulacje!

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony