REKLAMAROS-SWEET - Moreso Świąteczne Wypieki_Baner Główny(18-24.11.2019)

(fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Strona 9 z 18
REKLAMAVITAKRAFT - VITA NATURE - BELKA W ARTYKUŁACH (15-30.11.2019)

- Widząc to wszystko, zbudowaliśmy koncept oparty na alkoholach, napojach, przekąskach. Postawiliśmy na bezpieczeństwo. Przychodzą do nas nawet matki z dziećmi, choć kupowanie alkoholu przy dzieciach nie jest w Polsce powszechnie akceptowalne - zaznacza Łukasz Juskowiak. - Chcemy być marketem alkoholowym dopasowanym do polskiego konsumenta. Teraz rozwijamy koncept na kolejne województwa. Dziennie sprzedają się 3 mln piw Żubr, a Pinta sprzedała w ub. r. 4 tys. butelek, to pokazuje, jak ważny jest mainstream - podkreśla.

12:39. W sali poświęconej kategorii alkoholi na scenę wchodzi Łukasz Juskowiak, dyrektor marketingu w sieci Duży Ben. Opowiada o tym, jak Polacy chcą kupować alkohol. - Duży Ben to koncept nowoczesnych marketów alkoholowych, mamy 20 sklepów, otwieramy kolejne w Wielkopolsce - mówi.

Ekspert opowiada o różnych rozwiązaniach związanych ze sprzedażą alkoholu stosowanych na świecie, m.in. wymienia sklep SPAR w Budapeszcie, gdzie jest położony wyjątkowo nacisk na jakość obsługi. - Pół roku analizowaliśmy jak kupuje się alkohol w Polsce i na świecie i na podstawie tych obserwacji powstała sieć Duży Ben - tłumaczy Juskowiak.

Przedstawiciel Dużego Bena opowiada o tym, jak wyjątkową kategorią są alkohole: - W Polsce alkohol jest najbardziej dostępnym produktem spożywczym, można go kupić o każdej porze. Jest około 100 tys. sklepów mających koncesję, a według GUS-u mogłoby ich być 300 tys. - opowiada przedstawiciel sieci Duży Ben podczas Kongresu Alkohole i Napoje.

12:39. Agata Horzela: Celem stosowania etykiety logistycznej jest przekazywanie jednoznacznych i bezbłędnych informacji na temat jednostki logistycznej. - Etykieta identyfikuje każdą jednostkę logistyczną, o dowolnym składzie, w dowolnym miejscu i czasie, w całym łańcuchu dostaw – podkreślała Agata Horzela podczas prezentacji „Z napojami jak z jajkiem. ABC skutecznej logistyki produktów”. - Dane na tego typu etykiecie są zawarte w postaci czytelnej maszynowo, poprzez kody, i wzrokowo, poprzez tekst – wyjaśniła. Zwróciła uwagę, że etykieta jako standard została opracowana jest przez GS1, wraz z producentami, detalistami, przewoźnikami i organizacjami krajowymi GS1.

Ekspertka wskazała, że przedsiębiorstwa, które wdrożyły etykietę w zarządzaniu procesami magazynowo-produkcyjnymi, wskazały korzyści takie jak pełna identyfikacja wyrobów i jednostek logistycznych w procesach wewnętrznych i zewnętrznych w czasie rzeczywistym, oraz lepsza wiedza o procesach i wynikająca z niej bardziej precyzyjna kontrola ich jakości. Istotne jest też wyeliminowanie błędów powstających przy ręcznym wprowadzaniu danych na temat dostawy do systemu IT. – Dzięki etykiecie logistycznej mamy mniej pomyłek przy wydaniach i mniej zwrotów – podsumowała przedstawicielka GS1 Polska.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 14

  • 14
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~status76 1 ponad rok temuocena: 100% 

    Świetny Kongres. Gratulacje!

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony