REKLAMAAthlon Car Lease - baner główny (25.11.-13.12.2019 r.)
Na zdj. otwarcie Kongresu Mięsnego 2017

Na zdj. otwarcie Kongresu Mięsnego 2017 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Strona 8 z 14
REKLAMAIteCom -  Przepisomat (Święta) - Belka w artykułach (01-10.12.2019)

12:48. - Utrzymanie najwyższych standardów technologicznych ułatwia własna flota transportowa, oczyszczalnia wody oraz zakładowe laboratorium, które powstało w 2002 roku. Obecnie to jedno z dwóch certyfikowanych laboratoriów w Polsce działających w branży mięsnej. Rocznie dokonuje ono 19 tys. pomiarów. 

12:44. Brzeziński mówi o potrzebie wysokiej jakości i bezpieczeństwie żywności. Jako przykład podaje zakład w Łysych, działający od 25 lat, produkujący dziennie ponad 300 ton produktów przetworzonych.

12:40. Kolejną prezentację wygłosi Paweł Brzeziński, dyrektor handlowy ds. sprzedaży nowoczesnej w JBB Bałdyga.

12:35. - Znaczenia nabiera bezpieczeństwo żywności oraz sposób przechowywania żywności. Z jednej strony żywność musi być bezpieczna, z drugiej – o dłuższym terminie przydatności. Pewne wyzwania stoją przed producentami, jeśli chodzi o etykiety, a rynek zmierza w stronę czystej etykiety - zaznacza Oltmann.

12:33. - Dobre opakowanie to takie, które można łatwo otworzyć, bez ryzyka np. skaleczenia się. W dobie jednoosobowych gospodarstw domowych opakowania muszą być mniejsze. Konsumenci nie chcą kupować na zapas, ale tylko na jeden posiłek - podkreśla Oltmann.

12:31. - Dokąd zmierza branża? Odpowiednie pakowanie to jeden z ważniejszych czynników dla producentów mięsa. Produkt musi być łatwy do transportu z zakładu do sklepu i ze sklepu do domu. Pudełko musi być przyjazne środowisku naturalnemu i przede wszystkim musi gwarantować zachowanie świeżości - mówi przedstawiciel Sealed Air Food Care EMEA.

12:27. Oltmann opowiada o czterech kluczowych trendach konsumenckich, które decydują obecnie o sytuacji rynkowej w Polsce. Te trendy to: hybrydowa konsumpcja (wynikająca z braku lojalności konsumentów), czysta etykieta, convenience, a także marnowanie żywności.

Na czym polega hybrydowa konsumpcja? Dowiecie się z poniższego slajdu.

12:22. Kolejną prezentację pt. "Fresh red meat: market challenges in a volatile environment" wygłosi Kai Oltmann, Executive Director of Marketing w Sealed Air Food Care EMEA.

12:19. - Czas staje się atrybutem i kartą przetargową na mocno konkurencyjnym rynku spożywczym - mówi analityk Mintela. Również w Polsce mamy takie "dwutorowe" potrzeby.

12:17. Produkty pozycjonowane jako on-the-go rosną w siłę. Pomiędzy rokiem 2011 a 2016 odnotowano wzrost na poziomie 130 proc. jeśli chodzi o tego typu wdrożenia. Jednocześnie rośnie kategoria tzw. produktów "slow". Z danych Mintela wynika, że w analogicznym okresie odnotowano wzrost tego typu launchów na rynku o 172 proc.

Poleć innym

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony