REKLAMABelgian Meat Office - Baner Główny (16-30.09.2019)

Rynek marek własnych w Polsce warty jest już ponad 50 mld złotych i nadal się rozwija, a produkty dedykowane konkretnym sieciom handlowym zajmują coraz więcej miejsca na półce. Jaka będzie ich przyszłość? Jak mocną konkurencję stanowią wobec produktów markowych? Jak zmienią rynek FMCG? Na te pytania postaramy się odpowiedzieć w trakcie prelekcji oraz debaty w bloku tematycznym pt. „Fokus na marki własne i marki prywatne”, podczas Kongresu Rynku FMCG 2019.

REKLAMA
Na zdj. produkty marki własnej Biedronki

Na zdj. produkty marki własnej Biedronki (fot. materiały prasowe)

Kongres Rynku FMCG to jedno z najważniejszych wydarzeń tej branży w Polsce i Europie, które od lat przyciąga kluczowych menadżerów z Polski i Europy, a także z Azji. W prelekcjach oraz debatach poruszone zagadnienia ważne zarówno z lokalnego, jak i globalnego punktu widzenia. Goście będą rozmawiać o największych wyzwaniach stojących przed handlem, trendach oraz transformacji i przyszłości tej branży.

Tematem, który niewątpliwie wpisuje się w kwestie ewolucji w handlu są marki własne sieci handlowych. Podczas Kongresu Rynku FMCG zostanie im poświęcony specjalny blok tematyczny, który odbędzie się w drugim dniu wydarzenia (29 maja). Rozpocznie się on o godz. 13 wystąpieniem Honoraty Jarockiej, ekspertki firmy badawczej Mintel, która w swojej prezentacji opowie o strategiach rozwoju marek własnych w czasach szybkich zakupów.

Z kolei Dorota Kałowska, przedstawicielka firmy Cobalt Spark i ekspertka Polskiej Izby Handlu skupi się w swoim wystąpieniu na porównaniu i koegzystencji private brands oraz A brands.

W tym bloku tematycznym prelekcję wygłosi również Diego J. Ruiz, prezes zarządu i współwłaściciel firmy Foodmakres. Opowie o produkcji własnej sieci handlowych i postara się odpowiedzieć na pytanie, jak zmieni ona rynek FMCG.

Podsumowanie bloku stanowić będzie debata. Wezmą w niej udział: Magdalena Bigaj, dyrektor handlowy Drogerii Natura, Jarosław Brudnicki, członek zarządu sieci Polomarket, Honorata Jarocka, senior food and drink analyst firmy Mintel, Michał Kruk, dyrektor sprzedaży firmy Dan Cake Polonia, Jerzy Roguski, dyrektor handlowy sieci Żabka oraz Andrzej Odzioba, prezes zarządu firmy Wosana. Debata będzie nosić tytuł „Future Private Labels. Od marki własnej do marki prywatnej”. Rozmówcy będą dyskutować na temat perspektywy rozwoju marek własnych w Polsce, szansach wykorzystania marek własnych do budowania unikalnej oferty, a także transformacji marki własnej w markę prywatną oraz ewentualnej koegzystencji marek własnych oraz marek producenckich.

KLIKNIJ I ZAREJESTRUJ SWÓJ UDZIAŁ

KLIKNIJ I SPRAWDŹ AKTUALNĄ AGENDĘ KONGRESU

SPRAWDŹ LISTĘ GOŚCI KONGRESU

Poleć innym

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony