REKLAMAPRIM - KABANOS - BANER GŁÓWNY - (05.07 - 31.08.2019)

(fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Konsument, lojalność, marki własne, e-commerce – to główne bloki tematyczne podczas drugiego dnia Kongresu Rynku FMCG 2019.

REKLAMAKAiN - belka w artykułach (sierpień-wrzesień 2019)

>> Kliknij i zarejestruj się już dziś na Kongres Rynku FMCG 2019<<

Dwa dni debat, prezentacji i rozmów. Kongres Rynku FMCG w tym roku wypełniony jest treściami merytorycznymi. Kilka dni temu podsumowaliśmy, co wydarzy się pierwszego dnia Kongresu. Dziś pora na drugi punkt programu.

29 maja startujemy również o godz. 9., tym razem poświęcając większość uwagi konsumentowi i trendom, które wiążą się ze zmianami jego zwyczajów. Mowa będzie o konsumencie przyszłości, o jego potrzebach i o trendach konsumenckich, które mają istotny wpływ na kreowanie konceptów handlowych – nie byłoby przecież wzrostu popularności sklepów convenience, gdyby nie coraz bardziej zabiegany tryb życia…

Wśród głównych tematów poruszymy takie zagadnienia jak sposób wykorzystania przez sieci handlowe coraz szerszej wiedzy o konsumencie, a także o „kosmicznych” doznaniach zakupowych. Nie mogłoby się obejść bez omówienia tematu customer experience – temu zagadnieniu poświęcona będzie debata, która zamknie pierwszy blok Kongresu.

To nie znaczy, że zasadniczo zmieni się temat dyskusji na sali – wciąż będziemy się poruszać wokół zagadnień z konsumentem w głównej roli. Tyle że tym razem poznamy zwyczaje konsumenta mobilnego, a także jego misje zakupowe, dowiemy się też, na czym polegają strategie angażowaniu konsumentów. Debata, która zakończy tę cześć, nosi tytuł Challenges for retail. Handel w dużych miastach i małych wioskach.

Podobnie, jak pierwszego dnia Kongresu, goście w drugiej części dnia będą mogli wybrać jedną z trzech sal tematycznych. Tym razem sala 1 będzie poświęcona lojalności i strategiom marketingowym. Ponieważ, jak wiadomo, handel musi wykorzystywać nowe kanały wpływu, pierwsza prezentacja będzie dotyczyła działalności influencerów. Słuchacze dowiedzą się także, jak mówić klientowi: Dziękuję! – będzie to wykład o lojalności w erze podglądania, porównywania i braku zaufania. Kolejna prelekcja poświęcona będzie temu, że nadchodzi koniec walki cenowej i czeka nas walka o tożsamość marki dowiemy. Nie zabraknie także super aktualnego tematu o komunikacji omnichannelowej wewnątrz sklepu. Podsumowująca tę część Kongresu debata odbędzie się pod hasłem Lojalność w handlu!

W tym samym czasie na sali 2 będą omawiane zagadnienia z zakresu e-commerce i nowych technologii. Tytuły prezentacji to m.in.: Święty Graal. Machine learning i personalizacja w obszarze e-commerce, Retail Security. Statystyki i trendy, Customer jurney w zakupach e-grocery oraz Halo! Halo! Systemy głosowe zrewolucjonizują sprzedaż i obsługę klienta. Ciekawie zapowiada się również debata, której uczestnicy postarają się przewidzieć, co się stanie za pięć lat – jej tytuł brzmi: Perspektywa 2025. Idealny model dla e-grocery.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony