REKLAMAMLEKOVITA - Baner główny (kwiecień 2018)

Organizator: Wydawnictwo Gospodarcze

Miejsce: Hotel Marriott, Warszawa

Data rozpoczęcia: 07.11.2017

Na zdj. Kongres Słodycze Sweets & Snacks 2016

Na zdj. Kongres Słodycze Sweets & Snacks 2016 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Już 7 listopada 2017 r. w warszawskim Hotelu Marriott odbędzie się Kongres Słodycze i Przekąski Sweets & Snacks 2017. W trzeciej edycji jedynego tego typu wydarzenia w Polsce uczestniczyć będzie 240 najważniejszych osób, które reprezentować będą producentów słodyczy i przekąsek, sieci handlowe, dostawców usług i instytuty badawcze. Zapraszamy do udziału!

Kongres Słodycze i Przekąski Sweets & Snacks 2017 dostarczy unikalnej wiedzy rynkowej i umożliwi wymianę doświadczeń między wszystkimi uczestnikami rynku. Skorzystaj z wielu możliwości:
- Prelekcje ekspertów na temat cen surowców, trendów i czynników kształtujących rynek słodyczy, przekąsek, perspektywy rozwoju poszczególnych segmentów, strategie produktowe.
- Porady z zakresu polityki produktowej sieci handlowych, rozwijania eksportu, reklamy i marketingu, dostosowywania się do nowych i dopiero planowanych regulacji prawnych.
- Networking – indywidualne spotkania biznesowe, odbywające się w formule face-to-face. Rozmowy i konsultacje z najlepszymi specjalistami w swoich dziedzinach.
- Targi TOP-produktów i usług.

KLIKNIJ TUTAJ I ZAREJESTRUJ  SIĘ

Program Kongresu (zastrzegamy możliwość jego modyfikacji):

RYNEK I BIZNES

08.30-09.00 Rejestracja

09.00-09.05 Powitanie gości

09.05-09.10 Wystąpienie otwierające Marian Borek, zastępca dyrektora Departamentu Rynków Rolnych w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi

09.10-09.15 Postrzeganie polskiej żywności za granicą
dr. Czesław Siekierski, europoseł, europoseł, przewodniczący Komisji Rolnictwa i Rozwoju Wsi Parlamentu Europejskiego

09.15-09.40 W poszukiwaniu wzrostów. Rynek słodyczy i przekąsek w Polsce

Joanna Rogalska, client director, Nielsen
Które kategorie sterują wzrostem na rynku słodyczy i przekąsek? Czy jedyną drogą dalszego rozwoju są tylko dyskonty, czy obserwujemy pozytywną dynamikę także w innych kanałach sprzedaży? Jaka jest rola promocji w sprzedaży i jak zmienia się znaczenie produktów markowych vs wyrobów marek własnych sieci?

09.40-11.00 DEBATA: Nowy porządek. Rynek słodyczy i przekąsek w czasach żywieniowej rewolucji

Marian Borek, zastępca dyrektora Departamentu Rynków Rolnych w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Aleksander Batorski, prezes zarządu, FC Pszczółka
Radosław Chmurak, wiceprezes zarządu, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu, Tarczyński
Adam Gajewski, dyrektor Centrum Badań, Rozwoju i Jakości, Mondelez International
Igor Jeliński, ekspert rynku słodyczy
Jan Kolański, prezes zarządu, Colian
Marta Marczak, director, PwC
Marek Moczulski, prezes zarządu, Bakalland
dr Czesław Siekierski, europoseł, przewodniczący Komisji Rolnictwa i Rozwoju Wsi Parlamentu Europejskiego

11.00-12.00 PRZERWA KAWOWA I BUSINESS MIXER

KONSUMENT I SPRZEDAŻ

12.00-12.20 Łasuchy, podjadacze i żywieniowi asceci – opowieść o rynku słodyczy i przekąsek w Polsce
Magdalena Zimna, strategic insight director, GfK Polonia, Anna Michalak, senior researcher, GfK Polonia
Co Polacy sądzą o odżywianiu? Czy bardziej ciągnie ich w stronę przyjemności, czy zdrowia? Jak moda na bycie fit wpływa na zachowania konsumentów z różną częstotliwością kupujących słodycze: intensywnie, przeciętnie i relatywnie rzadko?

Poleć innym

do góry strony
"