REKLAMAVFK - baner główny

Organizator: Wydawnictwo Gospodarcze

Miejsce: Hotel Marriott, Warszawa

Data rozpoczęcia: 07.11.2017

Na zdj. Kongres Słodycze Sweets & Snacks 2016

Na zdj. Kongres Słodycze Sweets & Snacks 2016 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Już 7 listopada 2017 r. w warszawskim Hotelu Marriott odbędzie się Kongres Słodycze i Przekąski Sweets & Snacks 2017. W trzeciej edycji jedynego tego typu wydarzenia w Polsce uczestniczyć będzie 240 najważniejszych osób, które reprezentować będą producentów słodyczy i przekąsek, sieci handlowe, dostawców usług i instytuty badawcze. Zapraszamy do udziału!

Kongres Słodycze i Przekąski Sweets & Snacks 2017 dostarczy unikalnej wiedzy rynkowej i umożliwi wymianę doświadczeń między wszystkimi uczestnikami rynku. Skorzystaj z wielu możliwości:
- Prelekcje ekspertów na temat cen surowców, trendów i czynników kształtujących rynek słodyczy, przekąsek, perspektywy rozwoju poszczególnych segmentów, strategie produktowe.
- Porady z zakresu polityki produktowej sieci handlowych, rozwijania eksportu, reklamy i marketingu, dostosowywania się do nowych i dopiero planowanych regulacji prawnych.
- Networking – indywidualne spotkania biznesowe, odbywające się w formule face-to-face. Rozmowy i konsultacje z najlepszymi specjalistami w swoich dziedzinach.
- Targi TOP-produktów i usług.

KLIKNIJ TUTAJ I ZAREJESTRUJ  SIĘ

Program Kongresu (zastrzegamy możliwość jego modyfikacji):

RYNEK I BIZNES

8.30 Rejestracja gości

9.00-9.30 W poszukiwaniu wzrostów. Rynek słodyczy i przekąsek w Polsce - Joanna Rogalska, client director, Nielsen

9.30-11.20 DEBATA: Nowy porządek. Rynek słodyczy i przekąsek w czasach żywieniowej rewolucji

- Future Food. Nowe trendy żywieniowe, dietetyczne i kulinarne kształtują sektor spożywczy i handel;

- Konsument żyje w biegu i kupuje doznania. Nowy konsument wyzwaniem dla przemysłu i handlu;

- Zdrowie konsumenta – wspólne wyzwanie dla producentów i sieci handlowych;

- Kondycja branży. Konsumpcja prywatna napędza krajową gospodarkę i przemysł spożywczy;

- Światowy rynek surowców. Uwolnienie rynku cukru zmieni sytuację w branży słodyczowej i napojowej;

- Polscy producenci szukają nowych szans eksportowych i poznają nowe kultury;

- Transformacja cyfrowa w przemyśle spożywczym i handlu wymusi zmiany w modelach biznesowych;

- Marki własne, marki prywatne - wyzwaniem dla producentów słodyczy i przekąsek;

Radosław Chmurak, wiceprezes zarządu, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu, Tarczyński

Adam Gajewski, dyrektor Centrum Badań i Rozwoju, Mondelez Polska

Jan Kolański, prezes zarządu, Colian S.A.

Marta Marczak, director, PwC

Marek Moczulski, prezes zarządu, Bakalland

Igor Jeliński, prezes zarządu, Mieszko

11.20-11.40 Łasuchy, podjadacze i żywieniowi asceci – opowieść o rynku słodyczy i przekąsek w Polsce -

Magdalena Zimna, strategic insight director, GfK Polonia, Anna Michalak, analityk, GfK Polonia

11.40-12.40 Przerwa kawowa / business-mixer

KONSUMENT I SPRZEDAŻ

12.40 – 12.55 Poszukujący konsument. Innowacje w sektorze słodyczowym i przekąskowym - Adam Gajewski, dyrektor Centrum Badań i Rozwoju, Mondelez Polska

Poleć innym

do góry strony
"