REKLAMAROS-SWEET - MORESO - Baner Główny (14-18 listopad 2018)
Na zdj. Kongres Słodycze i Przekąski Sweets&Snacks 2017

Na zdj. Kongres Słodycze i Przekąski Sweets&Snacks 2017 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Już 15 listopada w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się Kongres Słodycze i Przekąski Sweets & Snacks 2018. Po raz czwarty spotkają się przedstawiciele branży, która znajduje się w oku cyklonu zwanego rewolucją żywieniową. Żyjemy w czasach pełnych wyzwań i obfitujących w decydujące momenty dla wielu graczy, którzy muszą określić swoją rolę na coraz bardziej pojemnym, niejednoznacznym i pełnym emocjonalnych wyborów rynku.

>> KLIKNIJ I WEŹ UDZIAŁ W KONGRESIE SŁODYCZE I PRZEKĄSKI 2018! <<

Eksperci o rynku

Czwarta edycja Kongresu Słodycze i Przekąski to przegląd najnowszych trendów i wyzwań stojących przed sektorem, który mierzy się z dynamicznie zmieniającymi się potrzebami konsumentów i stoi w obliczu potężnego wzrostu kosztów prowadzenia działalności. O słodyczach i przekąskach rzeczowo dyskutować będą doświadczeni szefowie firm zajmujących się produkcją tego rodzaju wyrobów, eksperci z agencji badawczych i banków, a także przedstawiciele sieci handlowych (lista panelistów i prelegentów tegorocznej edycji Kongresu Słodycze i Przekąski dostępna jest pod tekstem).

Część merytoryczną konferencji rozpoczniemy prelekcją Przemysława Maciejewskiego z firmy Nielsen, który opowie, jakiego rodzaju słodycze i przekąski są teraz najbardziej poszukiwane przez konsumentów, oraz jakich smaków oczekują odbiorcy. Dowiemy się np., czy dalej na topie jest czekolada z nadzieniem truskawkowym, czy może truskawkę goni „egzotyka”.

Wymiana opinii na temat tego, jaki wpływ wywiera na branżę silny trend związany z prozdrowotnym stylem życia wielu konsumentów, nastąpi w trakcie dyskusji pt. „Między zdrowiem a przyjemnością. Fundamentalne zmiany w trendach na rynku słodyczy i przekąsek”. Zaproszeni do niej producenci i dystrybutorzy słodyczy i przekąsek, wraz z ekspertami z agencji badawczych, rozmawiać będą m.in. o tym, jak dopasowywać portfolio produktowe do potrzeb dzisiejszych odbiorców, jak komunikować się z klientami, oraz jak postęp technologiczny i innowacje zmieniają kategorię.

W debacie wezmą udział: Marcin Adler, pełnomocnik zarządu, Terravita; Aleksandra Chrzanowska, prezes, Eti; Jan Kolański, prezes Colian; Michał Kruk, dyrektor sprzedaży, Dan Cake Polonia; Konrad Mickiewicz, prezes ZPC Bałtyk; Marek Moczulski, prezes Bakalland; Joanna Rogalska, Client Director, Nielsen; Jerzy Roguski, dyrektor handlowy, Żabka Polska;

Nowoczesne produkty w nowoczesnym świecie - przekąski

Kiedyś mówiło się „słodycze”, myśląc o produktach przyjemnościowych. Dziś ze słodyczami nierozerwalnie związane są przekąski – dołączyły one w drodze ewolucji na półkę słodyczową i dziś trudno byłoby jej z niej usunąć. To naturalne, bo tak słodycze, jak i przekąski zaspokajają podobne potrzeby, zarówno fizyczne (mały głód), jak i psychiczne. Emocje, przyjemność – to chyba one w największym stopniu decydują o przynależności produktu do tej części spożywczego rynku.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony