REKLAMAJACOBS - NA ŚWIĘTA - Baner Główny (17-23.12.2018)
Na zdj. Kongres Słodycze i Przekąski Sweets&Snacks 2018

Na zdj. Kongres Słodycze i Przekąski Sweets&Snacks 2018 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

W warszawskim Hotelu Renaissance odbyło się w czwartek największe w Polsce wydarzenie poświęcone rynkowi słodyczy i przekąsek: Kongres Słodycze i Przekąski Sweets&Snacks 2018. Czołowi producenci i dystrybutorzy wzięli udział w konferencji składającej się z licznych prezentacji ekspertów, panelu dyskusyjnego, spotkań biznesowych, a także części targowej. Relację z tego wydarzenia przez cały dzień można było śledzić na portalu wiadomoscihandlowe.pl.

REKLAMAMAURENT (EVEROAD) - belka w artykułach - I etap - (10-25.12.2018)

 >> Kliknij, aby odświeżyć relację <<

17:10. Dziękujemy za uwagę. Za nami ostatni punkt merytoryczny dzisiejszej konferencji. Za chwilę koktajl, a my już teraz zapraszamy na kolejne wydarzenia organizowane przez Wydawnictwo Gospodarcze, w tym m.in. na Kongres Rynku FMCG 2019, który po raz pierwszy będzie trwał aż dwa dni (28-29 maja 2019 r.).

17:04. - Wcale nie jest tak, że dopiero teraz konsumenci wykazują wielką skłonność do zdrowego odżywiania się. Gdyby pytanie o to, czy chcesz się odżywiać zdrowo, zadano 20 lat temu, większość powiedziałaby: tak! Konsumenci się nie zmieniają, zmienia się coś innego – poznanie się na branży spożywczej, która zaczęła "majstrować" przy produktach z intencją ulepszenia poprzez dodawanie kontrowersyjnych składników. Dziś konsumenci potrafią to zweryfikować – komentuje Andrzej Kondej.

16:59. - Słodycze to coś więcej niż normalny produkt spożywczy. To przyjemność, ochota, pozytywne emocje… Następne generacje konsumentów z tego nie zrezygnują, nie zrezygnują z głównego motywu zakupowego, czyli przyjemności – dodaje Andrzej Kondej.

16:54. - Czynniki pobudzające rynek słodyczy są „optymistyczne”. Nasz rynek jest nienasycony, w wielu kategoriach spożycie jest dwukrotnie niższe niż w wielu krajach Europy Zachodniej. To pokazuje, że jest miejsce do dalszego rozwoju – mówi Andrzej Kondej.

16:45. Przed nami ostatni już punkt w merytorycznej części Kongresu. Andrzej Kondej, właściciel Kondej Marketing opowie o tym, jak w ciągu najbliższych pięciu lat będzie się rozwijał rynek słodyczy i przekąsek w Polsce.

16:40. - 85 proc. konsumentów przyznaje, że czyta etykiety. W praktyce czyni to jednak zaledwie 44 proc. osób. Jeśli na przedniej etykiecie klienci znajdą informację, że produkt jest w 100 proc. naturalny, to nie będą sprawdzać, co napisano z tyłu. Pamiętajmy, że etykieta może opowiadać historię produktu, np. informować, że wyrób pochodzi z produkcji bio – radzi Agnieszka Jabłońska-Tarka.

16:36. - Producenci powinni spełniać oczekiwania nowych pokoleń, które wnikliwie patrzą ma to, co jedzą i bardzo dbają o poziom swojego życia. Chcą dobrze czuć się ze sobą i wybierają te produkty, które są dla nich dobre. Dla 82 proc. polskich konsumentów produkt zdrowy to produkt naturalny – zwraca uwagę Agnieszka JabłońskaTarka.

16:30. Za chwilę kolejne wystąpienie. Prezentację pt. "Poczujcie smak botaniki. Przyszłość to słodycze i przekąski oparte na roślinach i ziołach?" wygłosi Agnieszka Jabłońska-Tarka, key account manager w Givaudan Polska.

Poleć innym

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony