REKLAMAPRIM (KABANOS) - GRILL - Baner Główny (29.04-31.07.2020)
Strona 2 z 2
REKLAMAWH Market NETTO_belka w artykulach_lipiec-sierpień 2020

(fot. materiały prasowe, InPost)

- Rozwiązanie wdrażane przez InPost to pierwszy krok w kierunku budowy nowego sposobu kontaktu firmy z drugą firmą, a także firmy z klientem indywidualnym - twierdzi nasz informator.

Cała sprawa ma też drugie dno - InPost wykonuje tu ważny ruch wyprzedzający. Konkurent spółki, duński Swipbox (współpracujący już m.in. z Biedronką i Pocztą Polską), opracował już nową wersję swoich automatów paczkowych. Z maszyn całkowicie usunięto ekrany - do odbioru paczek wystarczy smartfon wyposażony w technologię bluetooth. Testy urządzeń ruszyły w tym kwartale w Danii, a wkrótce rozpoczną się również w Warszawie.

Z paczkomatów InPostu ekrany docelowo nie znikną, a przynajmniej na ten moment nie jest to uwzględnione w planach. Natomiast, udostępniając w Polsce nowy sposób odbioru paczek na chwilę przed konkurentem, spółka wysyła sygnał, że nie zamierza zwolnić tempa w wyścigu technologicznym z innymi operatorami.

Do chwili publikacji niniejszego artykułu nie otrzymaliśmy komentarza firmy InPost.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 122

  • 103
    BARDZO PRZYDATNY
  • 12
    PRZYDATNY
  • 2
    OBOJĘTNY
  • 5
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (15)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Jacek B. 15 5 miesięcy temuocena: 100% 

    Witam. Wg mnie czysty idiotyzm z którym miałem już fizycznie do czynienia podczas odbierania mojej (drogiej i delikatnej ) przesyłki. Przede mną Pan odebrał swoje, podchodzę z kodem na tel. 1s i otwiera się skrytka, za chwilę następna. Za mną nie wiadomo skąd pojawiła się Pani. Wyrywa mi paczkę. O mało nie spadła...bo to na pewno jest jej przesyłka. Odpuszcza i bierze się za kolejną w skrytce, a tę ostatnią wyciąga kolejna już osoba. Ta na szczęście zrównoważona psychicznie. Koniec końców wszyscy pozamieniali się przesyłkami i tyle. Pani tylko nie zadowolona jakaś, bo wymacała/ wyszarpała wszystkie paczki i trafiła dopiero na końcu. SENTENCJA: Pytanie do InPost. Co byłoby, gdyby podczas takiej sytuacji doszło do zniszczenia przesyłki przez np taką Panią? Otwiera się naraz kilka skrytek i co? szybciej? mniejsze zamieszanie? Przecież odbiór w formie tradycyjnej to przyłożenie tel. Może raptem 2s. W mojej opinii to pomysł IDIOTYCZNY. Pozdrawiam.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Robin 14 8 miesięcy temuocena: 75% 

    Jak tylko mogę, to korzystam z paczkomatów. Niedy nie miałem problemu czy to z odbiorem czy to z samą paczką. Jestem bardzo zadowolony z ich usług.

    oceń komentarz
  • ~Molos 13 8 miesięcy temuocena: 25% 

    Przecież i tak nie ładują do paczkomatu tylko zwożą wszystko do POP, bo kurierowi łatwiej więc opowiadają bajki o przepełnionych paczkomatach

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Bla 12 8 miesięcy temuocena: 13% 

    Nigdy nie było kolejek do paczkomatow

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Xyz 11 8 miesięcy temuocena: 100% 

    Mam nadzieję, że chodzi o otwieranie kilku skrytek dla jednego odbiorcy, bo nie wyobrażam sobie, żeby w skrajnym przypadku otworzyły się wszystkie skrytki. Może po prostu artykuł jest trochę nieprecyzyjny

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Mm 10 8 miesięcy temuocena: 100% 

    Tak jak w przypadku paczkomatow na ekranie wyświetla się komunikat która skrytka została otwarta, łatwo więc zerknąć na ekran i sprawdzić która jest moja.. Tak samo będzie poprzez aplikacje.. Nie widzę w tym problemu chyba, że wcześniej klient nie zamknie skrytki, a osoba kolejna nie patrzy na ekran tylko już biegiem leci do skrytki a tu pusta.. A później telefon na infolinię z pretensjami..zamiast popatrzeć dwa razy, od tego głową nie boli.

    oceń komentarz
  • ~Pat5181 9 8 miesięcy temuocena: 100% 

    Na pewno wszystko jest przemyślane i pod tym katemzeby się maszyna nie zawiesiła. Idąc dalej z otwieranie będzie tak samo. Jak otwiera dla jednego to jest zajęta dla drugiego. Tak samo jak przy drukarce obsługującej przez kilka komputerów jak drukuje dla jednego to nie dla drugiego. Lipa by była sortować dokumenty bo drukarką leciała z robotą jak leci hurtem wszyscy na raz.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~User 8 8 miesięcy temuocena: 94% 

    Ciekaw jestem na jakiej dokładnie zasadzie będzie to działało. Co jeśli będę siedział w domu i niechcący nacisnę przycisk w telefonie żeby skrytka w paczkomacie się otworzyła?

    oceń komentarz
  • ~Menik 7 8 miesięcy temuocena: 33% 

    Bardzo mi tego brakowało. Wpisywanie cyfr było koszmarne zwłaszcza w słońcu

    oceń komentarz
  • ~Lol 6 8 miesięcy temuocena: 60% 

    Nie rozumiem... Przecież jak się zaczną otwierać skrytki w podobnym czasie to skąd będziesz wiedzieć która jest twoja, racja można sprawdzić czy na paczce jest twoje imię i nazwisko ale co jak weźmiesz "swoją" paczkę a tu nagle nie twoje dane, to co masz teraz iść do 4 ludzi i zatrzymywać wszystkich bo paczkę maja twoja? Wg mnie zbędne komplikacje.

    oceń komentarz
  • ~Jawel 5 8 miesięcy temuocena: 43% 

    Jezeli 5 osob bedzie jednoczesnie otwierac skrytki, to skad bedzie wiadomo, ktora skrytka jest czyja? Trzeba bedzie komisyjnie przed paczkomatem otwierac paczki..??

    oceń komentarz
  • ~Arturo 4 8 miesięcy temuocena: 17% 

    Znając życie nie ta skrytka nie ten odbiorca, cos sie zawiesi coś nie działa. Cały InPost...

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~reformator 3 8 miesięcy temuocena: 6% 

    Przecież to wszystko padnie w najbliższym czasie. Będzie dużo złomowania...

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~WW 2 8 miesięcy temuocena: 88% 

    Super. Wreszcie koniec kolejek!

    oceń komentarz
  • ~zainteresowany 1 8 miesięcy temuocena: 28% 

    Zwykła dyskryminacja. Smartfony, aplikacje. W takim razie ja raczej zrezygnuje z usług In Post. Nie chcę używać smartfona a wszyscy zmuszają do tego.

    oceń komentarz
do góry strony