REKLAMAKongres Rynku FMCG 2019 - Baner Główny (maj 2019)

(Fot. materiały prasowe)

Marka Bracia Koral startuje z nowym projektem internetowym – kulinarnym show „Pyszne studio” na kanale YouTube. Gospodarzem cyklu, na który składać się będzie 40 kulinarnych odcinków, będzie Damian Kordas, nowy ambasador marki Bracia Koral.

REKLAMAKongres Rynku FMCG - Belka w artykułach (kwiecień - maj 2019)

Kordas, zdobywca tytułu Masterchefa, będzie przygotowywał niesztampowe, a jednocześnie szybkie do przygotowania desery z lodami Bracia Koral. Show ma inspirować konsumentów i pokazywać im jak kreatywnie wykorzystywać lody tworząc z nich interesujące nowe desery.

Inauguracyjny odcinek ze specjalnym udziałem aktora Artura Żmijewskiego zostanie wyemitowany w piątek 8 marca z okazji Dnia Kobiet. Kolejne odcinki będą wyświetlane co tydzień do końca roku.
W tym roku portfolio pozycjonowanej w segmencie premium marki Bracia Koral poszerzy się o kilka nowości, wśród których znalazły się Lody jak Dawniej 900 ml o smaku prażonego sezamu oraz lody biszkoptowo-różane z ciasteczkami i sosem malinowym. Nowe kompozycje smakowe dołączą też do linii Smaki Dzieciństwa w unikalnych słoiczkach – będą to smak kokosowy z sosem czekoladowym oraz marcepan z sosem czekoladowym i migdałami.

Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu PPL Koral podkreśla, że firma nieprzypadkowo nawiązała współpracę z Damianem Kordasem. - Mimo swojego młodego wieku Damian urzekł nas rodzinnym podejściem do gotowania, którego nauczyła go jego Babcia Fela, a także nowoczesnymi pomysłami, w których nie brakuje polskich produktów i ducha tradycji. To również podejście i strategia marki Bracia Koral, która dba, aby oferować konsumentom smaki, które już znają i pamiętają, ale w nowej ciekawej formie – zarówno jeżeli chodzi o dodatki jak i opakowania. Damian Kordas przygotował dla naszych fanów wyjątkowe przepisy, które dodadzą szczypty kreatywności w przygotowaniu deserów lodowych w prostej do przygotowania formie – mówi Piotr Gąsiorowski.
W pierwszym odcinku Kordas przygotuje sorbet jabłkowy na pudrze z migdałów i cynamonu z sosem karmelowym.. W inauguracyjnym odcinku specjalnym w rolę „sous-chefa” wcieli się znany i lubiany aktor filmowy i telewizyjny – Artur Żmijewski.

Oprócz cyklu przepisów Kordas wspólnie z marką Bracia Koral będzie prowadził warsztaty kulinarne, udzielał porad oraz organizował konkursy kulinarne dla konsumentów. Jego zadaniem będzie również opracowanie menu dla segmentu HoReCa.

Bracia Koral to marka obecna na polskim rynku od 2014 roku, stworzona z okazji Jubileuszu 35-lecia firmy PPL Koral. Kompozycje smakowe dostępne są w dwóch liniach produktowych: Lody Jak Dawniej oraz, powstałej w 2018 r., Smaki Dzieciństwa.

Produkty dostępne są w sprzedaży detalicznej: w opakowaniach familijnych oraz jako lody impulsowe, a także w kanałach dystrybucji HoReCa. Dodatkowo Bracia Koral jako pierwsza marka w Polsce wprowadza na polski rynek lody familijne w słoiczkach PET.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony