REKLAMAVOG - baner główny 2018

Kluczowi kontrahenci firmy PPL Koral związani z rynkiem tradycyjnym  wzięli udział w corocznej prezentacji oferty, planów mediowych oraz warunków handlowych na 2018 rok. Producent lodów z Nowego Sącza zapowiedział, że w tym sezonie będzie intensywnie wspierać marketingowo markę Grand.

REKLAMAPszczółka - Belka w artykułach - Fantazje (09-12.12.2018)

(Fot. materiały prasowe)

– Rok 2018 będzie rokiem Granda – zapowiada Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu PPL Koral. Informuje, że produkt ma teraz bardziej szlachetne składniki i nowy kształt, ponadto zaplanowane są liczne działania wspierające sprzedaż.

I tak, pod koniec marca rozpocznie się kampania reklamowa, w ramach której w telewizji, internecie oraz radiu emitowany będzie nowy spot lodów Grand Gold. Z kolei na początek kwietnia planowany jest konkurs konsumencki „Grand Błogie chwile”, który będzie dotyczyły lodów Grand oraz Grand Gold. Akcja będzie wsparta kampanią w internecie i materiałami POS. Do rodziny Grandów dołączą nowości: Grand Panna Cotta, Grand Gold Mint, Grand Gold Orange oraz Grand Gold Snack Coconut.

W segmencie premium Koral wprowadza mocno owocowe produkty Lodowa finezja w opakowaniach familijnych 1 l. Lodowy deser dostępny będzie w czterech smakach z owocami oraz w odsłonie z czekoladą belgijską.

Oferta lodów impulsowych Koral, oprócz nowych smaków Grandów, powiększy się o: Rożka śmietankowego z sosem porzeczkowym, Rollera o smaku gumy balonowej, Łaciatych w czekoladzie na patyku oraz Świderka kolor. Unikatową nowością jest Ice Coffee o smaku cappuccino, w opakowaniu ze składaną łyżeczką.

Sprzedaż lodów Koral będzie wsparta spotem skierowanym do młodzieży oraz działaniami w internecie, w tym w mediach społecznościowych. Markę Bracia Koral- Lody jak dawniej promować będzie spot o rodzinnym, zgodnym ze strategią marki, charakterze.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony