REKLAMAPRIM (KABANOS) - GRILL - Baner Główny (29.04-31.07.2020)

(fot. Unsplash.com)

Nawet w czasie pandemii koronawirusa głównym źródłem zakupów są dla Polaków sklepy stacjonarne. Mimo pandemii rzadziej niż Brytyjczycy, Niemcy czy Czesi decydują się na zakupy online, choć ich popularność w ostatnim czasie wzrosła. Koronawirus zmienia także plany zakupowe Polaków – stawiają na zakup rzeczy potrzebnych, a przyjemności chcą ograniczać.

REKLAMAWH Market NETTO_belka w artykulach_lipiec-sierpień 2020

Jak wynika z danych GfK, Polacy są zakupowymi tradycjonalistami i nawet kiedy część sklepów była zamknięta lub dostęp do nich był ograniczony, zakupów w kategorii FMCG dokonywali głównie stacjonarnie.

Klienci planują także zakup najpotrzebniejszych ich zdaniem produktów – do dezynfekcji i zachowania czystości, wody mineralnej, leków OTC czy produktów suchych. Jednocześnie deklarują, że chcą kupować mniej przekąsek, słodyczy i alkoholu. To dane deklaratywne, jednak podobne trendy widać w sklepach. Kategorie, które klienci chcą ograniczać, faktycznie sprzedają się słabiej niż jeszcze przed pandemią.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 6

  • 4
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony