REKLAMAMLEKOVITA - Wypasione 2020 - Baner Główny (01-10.06.2020)
Naklejki podłogowe oferowane przez HL Display

Naklejki podłogowe oferowane przez HL Display (fot. materiały prasowe )

Handel detaliczny w branży spożywczej niewątpliwie znalazł się w nowej rzeczywistości. Reakcja na zmieniające się potrzeby rynku, konsumentów i otaczającego świata jest w tym momencie ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej. Placówki handlowe wdrażają zmiany w sposobie funkcjonowania, obsługi klientów, godzin otwarcia i podejmują działania zabezpieczające swoich pracowników.

REKLAMANutrend - MAGNESLIFE LIQUID - belka w artykułach (03-08.06.2020)

Chcąc pomóc sklepom i klientom w usprawnieniu tego procesu, firma HL Display oferuje szeroką gamę rozwiązań, które koncentrują się głównie na wsparciu sprzedawców detalicznych pod kątem obsługi klientów, zapewnieniu efektywnego zarządzania, zadbaniu o odpowiednie ułożenie najbardziej potrzebnych produktów na półce oraz ułatwieniu ich płynnego uzupełniania. Zapewnienie możliwości funkcjonowania sklepów spożywczych ma kluczowe znaczenie w tych trudnych czasach.

Pierwszym krokiem w przypadku każdej kategorii jest zadbanie o to, aby produkty były właściwie wyeksponowane, a ich ceny jasno określone. Jest to istotne zwłaszcza w przypadku produktów, które często rotują lub w kategoriach z wieloma SKU w różnych rodzajach i rozmiarach opakowań. Ważne jest wdrożenie rozwiązań merchandisingowych, które zapewnią dobrą organizację towaru. Nie tylko stworzy to bardziej atrakcyjną ekspozycję, ale także pozwoli zmniejszyć ilość czasu poświęcanego przez personel na wykonywanie rutynowych zadań.

Lepsze zakupy powinny oznaczać również bezpieczne zakupy.

Biorąc pod uwagę potrzebę bezpieczeństwa i wygodę kupujących, firma HL Display proponuje rozwiązania w zakresie komunikacji sklepowej – od „niezbędników” w obszarze komunikacji cenowej, aż po rozwiązania obejmujące komunikację podłogową. Ważne jest obecnie zachowanie odstępu między poszczególnymi osobami w sklepie, ale dobrze wiemy, że nie każdy tego wystarczająco przestrzega. Warto zatem wprowadzić oznaczenia sklepowe, które w charakterystyczny sposób zwrócą uwagę kupujących o zachowaniu bezpiecznej odległości. Jednym z przykładów dobrze sprawdzającej się komunikacji sklepowej są naklejki podłogowe. Mamy możliwość wykonania ich w dowolnym kształcie bądź formie, np. tworząc ostrzegawczy komunikat ”Zachowaj odstęp”. Naklejki wykonujemy z wysokiej jakości materiałów w opcjach z dodatkowym lakierem ochronnym bądź bez.

HL Display wychodzi również z propozycją osłonek przykasowych, które znacząco wpływają na bezpieczeństwo i komfort pracy pracowników jak i samych klientów. Wykonane są z przeźroczystego i elastycznego tworzywa, posiadają regulowany kąt nachylenia ścian bocznych oraz szeroki zakres opcji montażu do wyboru. Osłonki posiadają możliwość pełnego dopasowania produktu do potrzeb Klienta.

Oszczędność czasu, dzięki automatyzacji

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Człowiek 1 2 miesiące temuocena: 100% 

    Z takim zarządzaniem zasobami lidzkimi to u nich niedłógo zabraknie pracusi. Efektywnie to włascicieli sieci supermarketów wykańczają pracowników. 11-12 godzin pracy dziennie przy kaszlących i kichających klientach. I żadnych badań! No, żeby się nie okazało, że cały sklep musi odejść na kwarantanne. Strach się bać.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony