REKLAMARetail FMCG Congress - Banner Główny - lipiec 2020
Strona 3 z 3
REKLAMAWH Market NETTO_belka w artykulach_lipiec-sierpień 2020
W 2013 r. wpłynęło do Rady Reklamy 650 skarg wpłynęło w związku z billboardami promującymi inny napój energetyczny - Egoo

W 2013 r. wpłynęło do Rady Reklamy 650 skarg wpłynęło w związku z billboardami promującymi inny napój energetyczny - Egoo (materiały prasowe)

19

Telekomunikacja

66

27

Elektronika (w tym komputery)

30

9

Handel

12

9

Usługi finansowe / ubezpieczenia

22

22

Zdrowie - Leki

19

15

Odzież/obuwie

14

6

Alkohol

9

9

Żywność

8

8

Reklama niekomercyjna

7

6

Motoryzacja

6

6

Napoje Bezalkoholowe

3

3

Wyroby Medyczne

3

2

E-papierosy

3

2

Edukacja

2

2

Inne

32

28

W sumie

692

201

 

W 2015 roku 690 skarg zostało złożonych przez konsumentów, 2 przez przedsiębiorców. Ponad 90 procent skarg zostało przesłanych przy pomocy formularza dostępnego na stronie internetowej Rady Reklamy.

Komisja Etyki Reklamy, w przypadku 484 skarg, całkowicie lub częściowo zgodziła się z zarzutami skarżących, 110 skarg zostało oddalonych, 94 skargi nie spełniały wymogów formalnych lub zarzuty nie dotyczyły uregulowań Kodeksu Etyki Reklamy. 4 skargi zostały przekazane do rozpatrzenia przez organy administracji publicznej.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMAWH Market Spółdzielnie_Halfpage_czerwiec-lipiec 2020
do góry strony