REKLAMAPszczółka - Baner Główny - Jogusie  (maj 2018)
Małgorzata Głos, client business partner w firmie Nielsen

Małgorzata Głos, client business partner w firmie Nielsen (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Potrzeby konsumenckie powinny być realizowane z uwzględnieniem określonych grup wiekowych. Małgorzata Głos, client business partner w firmie Nielsen radzi jak przyciągnąć do sklepu osoby z pokolenia baby boomers.

REKLAMAKORAL - belka w artykułach - Bracia Koral (Smaki dzieciństwa_v2) -  24 - 31 maj 2018

Jak zauważyła Małgorzata Głos podczas Kongresu Rynku FMCG, polski konsument podąża za trendami. Jednym z najbardziej widocznych trendów jest dbanie o zdrowe odżywianie się.

Polacy są otwarci na to, aby kupować produkty droższe i wyższej jakości. Czy potrzeby konsumentów różnią się od miejsca zamieszkania? Nie. Z badania Nielsen wynika, że konsumenci zarówno z małych, jak i dużych miast mają podobne preferencje w zakresie potrzeby nabycia produktów wyższej jakości, np. zdrowej żywności czy kosmetyków naturalnych.

– Potrzeby konsumenckie powinny być realizowane z uwzględnieniem określonych grup wiekowych. Jako przykład podam pokolenie baby boomers. Są to osoby w wieku 55-70 lat. Dojrzały konsument jest bardzo świadomy swoich decyzji zakupowych – zaznaczyła Małgorzata Głos.

Dodała również, że dla tej grupy klientów oprócz jakości produktów, promocji i cen ważna jest też wygoda i przyjemność zakupów. Składają się na to m.in. odpowiednia ekspozycja towarów na półce i przyjazna obsługa personelu sklepów.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"