REKLAMAATLANTA POLAND (BAKAL - Konkurs) - Baner Główny  (czerwiec 2018)
Krzysztof Romanowski, PwC, Adam Adamczyk, SAP

Krzysztof Romanowski, PwC, Adam Adamczyk, SAP (Wiadomości Handlowe)

O wyzwaniach technologicznych i odpowiadaniu na potrzeby konsumenta opowiedzieli podczas swojego wystąpienia „Future Vision of Retail” Adam Adamczyk, Customer Solution Manager SAP oraz Krzysztof Romanowski Senior Manager PwC.

REKLAMAMAURENT (EVEROAD) - Belka w artykułach - II etap (czerwiec 2019)

Prelegenci podkreślili, że rośnie znaczenie omnichannel, a co za tym idzie, każda ścieżka zakupowa klienta powinna być bardzo istotna dla sieci handlowej. – Chodzi o to, aby doświadczenie każdego klienta było jak najlepsze – powiedział Adam Adamczyk.

Krzysztof Romanowski podkreślił, że dziś zacierają się różnice między kanałami sprzedaży i dystrybucji. Dynamicznie wzrasta również wykorzystanie urządzeń mobilnych do robienia zakupów. Zmieniają się również oczekiwania klientów. – Dzisiaj oferta powinna być dopasowana do odbiorcy, unikalna. Firmy chcą się wyróżnić czymś wyjątkowym na rynku. Wiele mówi się również o IoT. To efekt tego, że wszystko dzieje się szybciej – powiedział Romanowski.

Prelegenci podkreślili, że aby odpowiedzieć na szybko zmieniające się potrzeby konsumentów niezbędna jest odpowiednia infrastruktura technologiczna w firmie, która rozpościera się na trzy wymiary – system ERP, narzędzia do zarządzania danymi oraz rozwiązania do komunikacji z konsumentem. Przyznali również, że największym problemem implementacji odpowiednich rozwiązań są historyczne rozwiązania np. z zakresu retail merchendisingu, zarządzania magazynowego, zarządzania promocjami, które dodawane do zaimplementowanych już wcześniej rozwiązań nie współpracują ze sobą w odpowiedni sposób. Rozwiązaniem jest odpowiednie poukładanie poszczególnych elementów. – Handel oczekuje innowacyjności, ale pewne rozwiązania powinny być stałe. Dobry system ERP powinien działać przez ok. 10 lat, ale już narzędzia do zarządzania danymi ok. 3-4. Najczęściej zmieniają się rozwiązania do komunikacji z klientami. Zmiany w tym zakresie są w zasadzie permanentne – powiedział Adam Adamczyk.

Poleć innym

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony