REKLAMAMLEKOVITA - Baner Główny (31.10 - 24.11.2019)

(fot. Modern Expo)

Dziś do sklepu nie chodzi się po to, żeby zrobić zakupy, tylko po wiedzę i nowe doświadczenie – uważa Petro Pylypiuk, CEO Modern-Expo Group.

REKLAMAPurella - SuperHerbs - Belka w artykułach (15-30.11.2019)

Zdaniem szefa Modern-Expo, każda firma – czy to mały sklep, czy światowy gigant – zadaje sobie dziś pytanie, co zrobić, żeby odnaleźć się w nadchodzących czasach. Świat bowiem się zmienia, a wraz z nim handel. – Celem takich firm, jak Modern-Expo, jest tworzenie innowacji, teraz pracujemy nad sklepem przyszłości – mów Petro Pylypiuk.

 

Innowacje – jak przekonuje Petro Pylypiuk – to nie tylko technologie i nowe produkty, ale także modele biznesowe i nowe procesy. Zastanawiając się nad zasadnością wprowadzenia danej innowacji, trzeba jednak najpierw „przepuścić” ją przez trzy filtry, czyli odpowiedzieć sobie na trzy pytania: czy jest potrzeba rozwiązania danego problemu; czy jest odpowiednia technologia, żeby to zrobić; czy klient jest w stanie za to zapłacić. W tym miejscu należy pamiętać, że większość innowacji przepadła, bo klienci nie chcieli za nie zapłacić. Jest to o tyle ważne, że dziś firmy chcą technologii, które od razu dają przychód.

 

Według eksperta dziś nie należy patrzeć na handel, jak na sklep, ale na system, który dostarcza towar od producenta do konsumenta. – Jeszcze wczoraj konsument, który wybierał towar, szedł do kasy, płacił, wracał do domu. Ale to się zmieniło. Teraz klient może zamówić towar przez internet czy telefon, może wybrać sposób, w jaki odbierze – czy bezpośrednio od producenta, czy z magazynu albo ze sklepu. Tych wariantów jest znacznie więcej. Zmieniły się także oczekiwania klienta, który chce zaoszczędzić pieniądze, dostać jakościowy towar, a do tego pożąda emocji – tłumaczy Petro Pylypiuk.

 

Jego firma ma własną infrastrukturę, żeby dostarczać innowacyjne rozwiązania dla handlu. – Zajmujemy się wizerunkiem, tworzymy soft, wykorzystujemy sztuczną inteligencję, mamy linię produkcyjną. Ale przede wszystkim pamiętamy, że żadnej innowacji nie można stworzyć rezygnując z bezpośredniego kontaktu z klientem. Zapewniam, że innowacje się zwrócą – dodaje Petro Pylypiuk.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony