REKLAMAVitakraft - Baner główny - Poesie (sierpień 2019)
Marcin Rosati, prezes Media Markt Saturn Polska

Marcin Rosati, prezes Media Markt Saturn Polska (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Współcześni klienci elektromarketów oczekują nie tylko szerokiej oferty produktowej, ale także bardziej kompleksowych usług - powiedział podczas Kongresu Rynku FMCG 2019 Marcin Rosati, prezes Media Markt Saturn Polska.

REKLAMAKAiN - belka w artykułach (sierpień-wrzesień 2019)

Zdaniem Marcina Rosatiego e-commerce może wynieść nawet 25 proc. całego rynku detalicznego. Wzrost wartościowy tej kategorii idzie w parze ze zmianą oczekiwań klientów. Oczekują oni kompleksowego rozwiązania.

Z tego względu Media Markt skupi się na obsłudze posprzedażowej obejmującej montaż, kalibrację czy konfigurację sprzętu. Istotną rolę odgrywać będzie doradztwo i prezentacja nowych produktów, takich jak urządzenia do obsługi inteligentnego domu. Media Markt przygląda się również współpracy z Carrefourem, w którego hipermarketach uruchomiono dwa testowe sklepy.

- Transformacja jest procesem ciągłym. Musimy być przyzwyczajeni do tego, że zmieniamy się cały czas, bo zmienia się konsument – powiedział Marcin Rosati podczas 12. Kongresu Rynku FMCG.

Prezes Rosati powiedział podczas debaty dotyczącej transformacji cyfrowej w handlu, że dla Media Markt kluczowe jest doświadczenie zakupowe klienta. - Styczność z naszą marką musi być przyjazna i jednolita. Punktów kontaktu jest bardzo dużo: sklep stacjonarny, internetowy, call center, social media. Celem nadrzędnym jest jednolita obsługa klienta – podkreślił Marcin Rosati.

Z tego względu Media Markt uruchomił asystenta głosowego. - Chcemy zapewnić klientowi informację w jak najlepszym zakresie. W tym widzimy przyszłość – dodał prezes Media Markt Saturn Polska. Obecnie spółka prowadzi testy tego narzędzia. Już teraz można zapytać je o lokalizację sklepu czy dowiedzieć się więcej o ofercie standardowej i promocyjnej. Asystent głosowy wkrótce będzie poszerzany o nowe funkcjonalności.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony