REKLAMAPRIM - KABANOS - BANER GŁÓWNY - (05.07 - 31.08.2019)
Pierwszy sklep Take&Go powstaje w Poznaniu i ruszy już w czerwcu

Pierwszy sklep Take&Go powstaje w Poznaniu i ruszy już w czerwcu (fot. Surge Cloud)

W trakcie Kongresu Rynku FMCG 2019 firma technologiczna Surge Cloud ujawniła swój nowy koncept sklepu autonomicznego o nazwie Take&GO. Jak zdradził Marcin Dąbrowski, dyrektor generalny Surge Cloud, otwarcie pierwszej, testowej placówki w Poznaniu nastąpi już w czerwcu tego roku.

REKLAMAKAiN - belka w artykułach (sierpień-wrzesień 2019)

Celem Surge Cloud jest uruchomienie w ciągu 12 miesięcy aż 21 tego rodzaju "sklepów przyszłości". Faza pilotażowa odbywać się będzie w trzech miastach.

W sklepach Take&GO klienci będą mogli robić zakupy bez konieczności korzystania z kas. Tych nawet nie będzie w placówce. Drzwi do sklepu otwierane będą przy pomocy aplikacji mobilnej. Następnie klient weźmie produkt, którym jest zainteresowany i... po prostu wyjdzie.

- Oddajemy władzę klientom, pozwalając im decydować, kiedy chcą wejść do sklepu, o której godzinie i którego dnia tygodnia - podkreślił Marcin Dąbrowski. - Take&GO to nie jest tylko show technologiczny. To jest odpowiedź na to, co usłyszeliśmy od przedstawicieli branży, a mianowicie, że sposobem na sukces w handlu jest zmniejszenie kosztów operacyjnych - dodał dyrektor generalny Surge Cloud.

Firma Surge Cloud, opracowując nowatorski koncept sklepu, zdecydowała się na personalizowane digital signage, wykorzystanie CCTV oraz AI. Nawet ceny produktów w sklepie będą personalizowane. Użycie dynamicznych cenówek sprawi, że ceny dostosowane będą do historii zakupowej danego klienta.

- Wielkie otwarcie zbliża się wielkimi krokami! - mówił podczas Kongresu Rynku FMCG Jacek Spychała, CCO Take&GO w Surge Cloud. Jak zdradził, w sklepach Take&GO dostępnych będzie początkowo około 900 indeksów produktowych. Będzie to głównie asortyment spożywczy, bez papierosów i alkoholu, za to ze zwiększoną ofertą dań gotowych. W sklepie pojawią się także krojone owoce i świeżo wyciskane soki. - Z każdym kolejnym sklepem ten asortyment będzie ewoluował - zapewnił Jacek Spychała.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 10

  • 9
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (2)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~room 2 2 miesiące temu

    ~Curious --> a do Ubera wsiadają wszyscy z aplikacją ? To chyba nie powinien być problem, tak sądzę

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Curious 1 2 miesiące temuocena: 100% 

    A co w sytuacji kiedy ktoś kto ma aplikację wejdzie ze znajomymi bez aplikacji? Czy na "drzwiach" będzie stał ochroniarz i sprawdzał, czy ten co wynosi miał apkę?

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony