REKLAMAPRIM (KABANOS) - Baner Główny (03-16 kwietnia 2020)

(Unsplash.com/Rebellé Fleur)

Ma być zdrowo, etycznie i lokalnie – takie trendy na 2020 rok w gotowaniu wyznaczają eksperci z  CookUp. Numerem jeden w dalszym ciągu pozostanie kuchnia roślinna, wspierana przez coraz lepiej rozumianą – nie tylko w sferze kulinarnej, ale i ogólnego stylu życia – filozofię zero waste.

REKLAMAPPH 2020 - PROMOCJA 25% - Belka w artykułach (kwiecień - maj 2020)

Weganizm i zero waste już teraz mocno mieszają w świecie gastronomii, przynosząc świeży powiew, dużo inspiracji i wymuszając coraz ciekawsze koncepty kulinarne. Według specjalistów w 2020 r. warto też będzie przyjrzeć się miejskiemu ogrodnictwu, będącemu odpowiedzią na tzw. „zespół deficytu natury” oraz szybko rozwijającej się kategorii trunków bezalkoholowych.

W raporcie zapowiadającym wydarzenia w gastronomii w 2020 roku znalazło się miejsce dla handlu. Zdrowe przekąski mają być kupowane w wielu sklepach, od organicznych delikatesów po dyskonty.

- Rosnąca, zwłaszcza wśród dzieci, epidemia otyłości wymusiła na producentach żywności powstanie zupełnie nowej kategorii produktów jakimi są zdrowe przekąski. I nie chodzi już wyłącznie o obniżanie zawartości soli czy cukru w posiłkach, ale zupełnie nowe przekąski tj. popcorn z kaszy gryczanej, warzywne chipsy, batony funkcjonalne, musy czy koktajle warzywne – podaje CookUp. 

W mijającym roku zdrowe przekąski trafiły na półki dużych supermarketów, osiedlowych sklepów czy stacji benzynowych, choć wcześniej były obecne wyłącznie na półkach sklepów ze zdrową żywnością. Do wzrostu popularności tej kategorii produktów przyczyniła się także ich duża dostępność w dyskontach, które rozwinęły półki z orzechami czy suszonymi owocami. 
 

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMARetail FMCG Congress - Half Page - marzec-kwiecień 2020
do góry strony