REKLAMAProxi Cloud Banner Główny fiolet_wrzesien

PRZEMYSŁ I PRODUCENCI

PROMOCJE I MARKETING

 

11 września 2019, 12:21

Uczta Lokalnych Smaków w hipermarkecie Auchan w Łodzi, Al. Jana Pawła II

Uczta Lokalnych Smaków w hipermarkecie Auchan w Łodzi, Al. Jana Pawła II (fot. Konrad Kaszuba)

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, wspólnie z Krajowym Ośrodkiem Wsparcia Rolnictwa, realizuje ogólnopolską kampanię informacyjną, której celem jest zwiększenie świadomości konsumentów na temat oznakowania „Produkt polski”.

REKLAMA

Hasło przewodnie kampanii to „Wspieraj polskich producentów, krajową gospodarkę i rolnictwo!” Organizatorzy przekonują adresatów kampanii, że kupując żywność z oznaczeniem „Produkt polski” mają pewność, iż została wytworzona w Polsce na bazie krajowych surowców.

W ramach kampanii stworzona została broszura informacyjna, baner i plakat „Kupuj świadomie”, edukujące społeczeństwo w zakresie oznakowania „Produkt polski”.

Resort rolnictwa prowadzi również działania, których celem jest upowszechnienie wśród producentów żywności oraz podmiotów, które uczestniczą w łańcuchu dostaw produktów spożywczych,  wiedzy na temat możliwości znakowania produktów informacją „Produkt polski”, a także wyróżniania produktów spełniających ww. kryteria na półkach sklepowych.
W celu zbudowania dużego zasięgu przekazu, MRiRW skierowało do urzędów, firm, organizacji i instytucji działających w obszarze rolnictwa, bądź współpracujących z branżą rolno-spożywczą, propozycję włączenia się w realizację kampanii  m.in. poprzez publikacje na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych plakatu informacyjnego lub umieszczenie wydrukowanego plakatu w wybranym miejscu.

Odpowiedzialnym za realizację konkretnych przedsięwzięć w ramach kampanii „Produkt polski” został Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa.

Pierwsza odsłona kampanii, podczas której wyemitowano w telewizji informacyjno-promocyjny spot „Produkt polski”, przeprowadzona została w kwietniu 2019 r. Od września ruszyła druga edycja.

Obecnie realizowane są działania skierowane konsumentów oraz rolników i regionalnych producentów żywności, dla których zorganizowano cykl Akademia Polska smakuje. Spotkania zostaną przeprowadzone we wszystkich województwach. Motywem przewodnim spotkań będzie kampania „Produkt polski” – zasady, kryteria i zalety stosowania oznaczenia „Produkt polski”.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony