REKLAMAROS-SWEET - MORESO - Baner Główny (14-18 listopad 2018)
Przez najbliższe trzy lata Lavazza będzie wyłącznym dostawcą kawy na stadionach Emirates i Anfield

Przez najbliższe trzy lata Lavazza będzie wyłącznym dostawcą kawy na stadionach Emirates i Anfield (Fot. materiały prasowe)

Włoska marka kawy została partnerem klubów Arsenał i Liverpool, dwóch czołowych klubów angielskiej Premier League.

Na mocy umowy przez najbliższe trzy lata Lavazza będzie wyłącznym dostawcą kawy na stadionach Emirates i Anfield. W ofercie znajdą się mieszanki iTierra! Colombia. Z kolei w strefach VIP i dla zawodników oraz w kluczowych punktach sprzedaży na stadionie, będzie serwowana Kafa – kawa premium typu single origin.

- Cieszymy się, że możemy współpracować na rynku brytyjskim z Arsenalem i Liverpoolem, dwoma wiodącymi angielskimi klubami, które znalazły się wśród 20 najcenniejszych marek sportowych na świecie. W ramach tych wieloaspektowych partnerstw zobaczymy wybranych zawodników z obydwu klubów jako bohaterów jednej z lokalnych wersji nowej globalnej kampanii reklamowej Lavazzy – powiedział Carlo Colpo odpowiedzialny globalnie za marketing i komunikację Lavazzy.

Z kolei David Rogers, dyrektor wykonawczy Lavazzy w Wielkiej Brytanii stwierdził, że dzięki kooperacji firma będzie wzmacniać swoją pozycję w Wielkiej Brytanii.

Lavazza od dawna kojarzy się z prestiżowymi imprezami sportowymi. Marka jest jedynym sponsorem z branży spożywczej i napojów wszystkich czterech tenisowych turniejów Wielkiego Szlema, w tym Wimbledonu. Lavazza współpracuje również na lokalnych rynkach z innymi imprezami premium, takimi jak Royal Ascot (Wielka Brytania), Mercedes Cup (Niemcy) i CHIO Aachen (Niemcy). Poprzednie partnerstwa sportowe obejmują Mistrzostwa Świata w piłce nożnej we Francji w 1998 r., Italian Open (Golf) 2013 i 2014 oraz Puchar Świata w narciarstwie z 1987 i 1989 roku.

Lavazza to firma rodzinna założona w 1895 roku w Turynie. Obecnie Grupa Lavazza znajduje się w czołówce największych światowych producentów kawy. Działalność prowadzi poprzez sieć oddziałów i autoryzowanych dystrybutorów w ponad 90 krajach, a 63% dochodów pochodzi z rynków spoza Włoch. Lavazza zatrudnia około 3000 osób, a jej obrót wynosi ponad 2 mld euro (dane szacunkowe za 2017 rok). Firma ma 25-letnie doświadczenie w produkcji i sprzedaży kawy porcjowanej oraz urządzeń do jej parzenia, była też pierwszą włoską firmą oferującą ekspresy i kawę w kapsułkach.

W ramach kontynuowania strategii globalizacji na kluczowych rynkach, Grupa Lavazza przejęła francuskie Carte Noire (w 2015 roku), duńskie Merrild (2015 r.) oraz amerykańskie Kicking Horse Coffee (w 2017 roku). Ponadto w 2017 roku Grupa zwiększyła zasięg dystrybucji poprzez przejęcie francuskiego Espresso Service Proximité i włoskiego Nims.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony