REKLAMAPrzewodnik po handlu 2019 - Baner Główny (PROMOCJA) - 08-20.05.2019
Leszek Wąsowicz, prezes zarządu HELIO

Leszek Wąsowicz, prezes zarządu HELIO (fot. materiały prasowe)

Rozmowa z Leszkiem Wąsowiczem, Prezesem firmy HELIO, potentatem z TOP2 polskiego rynku bakalii.

REKLAMAKongres Rynku FMCG - Belka w artykułach (kwiecień - maj 2019)

Jakie trendy obserwujemy obecnie na rynku bakalii i jak odpowiada na nie Państwa firma?

Rynek bakalii w Polsce cały czas się rozwija. Bakalie są bardzo wdzięcznym tematem, a ich konsumpcja jest teraz w modzie. Bez wątpienia marka HELIO od lat aktywnie uczestniczy w kreowaniu rynkowych trendów, stąd wpisuje się pozytywnie w świadomości konsumentów. Jesteśmy słusznie kojarzeni z żywnością naturalną, mało przetworzoną i zdrową. Nasza strategia marketingowa jest spójna i konsekwentnie realizowana. Mamy świetny, zdrowy i naturalny produkt i od lat inwestujemy znaczące na tle branży środki w budowanie silnej i zdrowej marki HELIO w mediach. Dane renomowanych agencji badających media za rok 2018 po raz kolejny wskazują HELIO jako najsilniej promowaną bakaliową markę w TV, prasie konsumenckiej, czy radiu. Nasze filmy w TV widziało 9 na 10 kobiet powyżej 25 roku życia. Wartość realizowanych przez nas kampanii wyceniana jest na kilkanaście milionów złotych rocznie. To nasza przewaga konkurencyjna i realna korzyść dla detalisty.

HELIO to nie tylko bakalie. Jak rozwijacie inne produkty z waszego portfolio?

To prawda, nasze unikalne spojrzenie na produkty HELIO w kontekście walorów dietetycznych i czystej etykiety widać nie tylko w bakaliach. W produkcji mas do ciast HELIO nie wykorzystujemy konserwantów, glutenu czy popularnego wśród innych producentów oleju palmowego. Przykładowo nasze masy krówkowe produkowane są wyłącznie ze słodzonego pełnotłustego mleka krowiego, bez dodawania tańszych zamienników, np. tłuszczu palmowego. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom linia bakalii bez konserwantów HELIO Natura oraz nasze masy krówkowe licencjonowane są znakiem „Czytaj skład poleca”. Masy makowe HELIO jako jedyne na rynku mogą się poszczycić znakiem Przekreślonego Kłosa charakterystycznego dla żywności bezglutenowej. Warto o tym wszystkim pamiętać, chociażby w kontekście zbliżających się świąt. Są to unikalne atuty naszych produktów, które budują wizerunek zdrowej marki – tej na co dzień i od święta, a przy tym w żaden sposób nie kolidują z tradycją i przyzwyczajeniami. Masy do ciast HELIO to przecież szlagierowe produkty w okresie przedświątecznym, wytworzone przez polskiego producenta z ponad 25-letnią wzorową reputacją. Co ważne wg badań Zakładu Żywienia Człowieka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego na grupie kobiet w wieku 22-53 lata w ślepym teście bezglutenowe masy makowe HELIO były wybierane dwukrotnie chętniej od glutenowych mas innej marki. Co więcej, ostatnie badania renomowanej agencji wciąż wskazują HELIO jako ulubioną markę w tej kategorii.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony