REKLAMAMLEKOVITA - Baner Główny (31.10 - 24.11.2019)

(fot. materiały prasowe)

Sieć Lewiatan zamierza wdrażać kasy samoobsługowe. Jeszcze w tym roku centrala sieci przygotuje "gotowe rozwiązania dla sklepów w zakresie wdrażania kas samoobsługowych", z których skorzystać będą mogli franczyzobiorcy sieci, a finalnie - klienci sklepów.

REKLAMAVITAKRAFT - VITA NATURE - BELKA W ARTYKUŁACH (15-30.11.2019)

Przypomnijmy, że Wojciech Kruszewski, prezes Lewiatan Holding, już pod koniec minionego roku zdradził portalowi wiadomoscihandlowe.pl, że sieć testuje kasy samoobsługowe. Pilotaż rozwiązania uruchomiony został w związku z niskim bezrobociem w Polsce, które przekłada się na problemy pracodawców ze znajdowaniem pracowników.

– Testy są prowadzone w dwóch regionach, łącznie w kilku placówkach - podkreślał Kruszewski. - Pierwsze wnioski są bardzo pozytywne, ale trzeba mieć na uwadze, że z oczywistych względów tego typu urządzenia znajdą zastosowanie głównie w dużych sklepach. Poza tym są też dość drogie i nie każdego franczyzobiorcę będzie stać na zakup i eksploatację takiej kasy - dodał.

Zdaniem Kruszewskiego, w zakresie wdrażania tego typu rozwiązań jak kasy samoobsługowe "przydałoby się wsparcie ze strony rządu".

Wśród innych projektów, jakimi zajmie się w tym roku sieć Lewiatan, warto wspomnieć o wdrożeniu ogólnopolskiego systemu do agregacji i optymalizacji zamówień. Ponadto przygotowane zostaną rozwiązania dla sklepów w zakresie pieców konwekcyjno-parowych i własnych wędzarni. Prowadzone będą również inwestycje w unowocześnienie systemów kasowych.

Sieć zamierza w 2019 r. modernizować kolejne sklepy według wzorca wypracowanego i przetestowanego w roku ubiegłym. Zmieni się zarówno wizualizacja zewnętrzna, jak i wewnętrzna niektórych placówek.

Lewiatan, liczący około 3200 sklepów, na koniec tego roku urośnie o kolejnych 100 lokalizacji. Przychody ze sprzedaży wszystkich sklepów sieci w minionym roku wyniosły około 12,5 mld zł. Tylko w ostatnich czterech latach przychody Lewiatana wzrosły aż o 4 mld zł, co wynikało z jednej strony ze wzrostu liczebnego franczyzowej sieci w tym czasie o ponad 350 sklepów, a z drugiej - z poprawy rentowności starszych placówek. Sieć ocenia, że to także konsekwencja inwestycji poczynionych w poprawę jakości obsługi, komunikacji i dobór asortymentu zgodnego z potrzebami klienta.

- Jeśli do działań budujących zaspokojenie potrzeb klientów w aspekcie jakościowym czy asortymentowym, wprowadzanych w placówkach handlowych, dołożymy nasze aktywności proklienckie, a zwłaszcza działania marketingowe: gazetki promocyjne, programy lojalnościowe, konkursy itp., to możemy śmiało powiedzieć, że taka sieć jest dobrze przygotowana na wyzwania współczesnego, zmieniającego się rynku detalicznego - komentuje Robert Rękas, członek zarządu Lewiatan Holding.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~ktośtamnapewno 1 4 miesiące temu

    Polski sklep. Biedronka to nie polski sklep. Polski sklep zajął się kasami a nie że w sobotę bardzo tanio.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony