REKLAMAROS-SWEET - MORESO - baner glówny (wrzesień 2018)
Supermarket sieci Lewiatan

Supermarket sieci Lewiatan (fot. materiały prasowe, Lewiatan)

Polska Sieć Handlowa Lewiatan przygotowała dla swoich klientów nową szatę graficzną gazetek promocyjnych. To kolejna zmiana, wprowadzona przez sieć w odpowiedzi na oczekiwania konsumentów – w kwietniu uruchomiona została nowa odsłona strony internetowej Lewiatana.

REKLAMAFBK 2018 - belka w artykułach - (sierpień-wrzesień 2018)

Dzięki wprowadzonym zmianom gazetka promocyjna Lewiatana jest bardziej przejrzysta, czytelna i uporządkowana. Duży nacisk położony został na sposób oznaczania cen promocyjnych oraz wyróżnienie oferty produktów świeżych, które stanowią ważny element asortymentu sklepów należących do sieci. W gazetkach Lewiatana klienci znajdą ponadto informacje o aktualnych konkursach, loteriach, akcjach specjalnych, jak też przepisy kulinarne.

Gazetki promocyjne Lewiatana docierają w klasycznej, papierowej formie do około 9 milionów konsumentów. Dostępne są także w wersji elektronicznej na stronie internetowej sieci, w mediach społecznościowych oraz w popularnych aplikacjach na urządzenia mobilne, jak na przykład Blix, czy Moja Gazetka.

– Gazetki promocyjne niezmiennie są głównym i bardzo ważnym kanałem komunikacji oferty promocyjnej do konsumentów. Są także niezmiernie istotnym narzędziem wsparcia sprzedaży w sklepach naszych Franczyzobiorców – mówi Marcin Poniatowski, członek zarządu ds. marketingu Lewiatan Holding S.A. – Od początku bieżącego roku każda nasza gazetka promocyjna wsparta jest dodatkowo reklamą w ogólnopolskich mediach, tj. w radio lub w telewizji – dodaje.

Polska Sieć Handlowa Lewiatan jest jedną z największych franczyzowych sieci sklepów w Polsce, zrzeszającą około 3.200 placówek handlowych, w tym ponad 410 supermarketów. W bieżącym roku została wyróżniona prestiżowymi wyróżnieniami, w tym m.in. nagrodą za najlepszy koncept franczyzowy w ramach konkursu Market Roku, organizowanego przez Wiadomości Handlowe. Według rankingu „Lista 500” opracowanego przez Rzeczpospolitą, Lewiatan jest trzecią w Polsce największą siecią detaliczną. W 2017 r. zanotowała ponad 10-proc. wzrost przychodów, które sięgnęły 11,5 mld zł.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony