REKLAMAHELIO - Baner Główny - Natura (19-25.11.2018)
Supermarket sieci Lewiatan

Supermarket sieci Lewiatan (fot. materiały prasowe, Lewiatan)

Polska Sieć Handlowa Lewiatan przygotowała dla swoich klientów nową szatę graficzną gazetek promocyjnych. To kolejna zmiana, wprowadzona przez sieć w odpowiedzi na oczekiwania konsumentów – w kwietniu uruchomiona została nowa odsłona strony internetowej Lewiatana.

Dzięki wprowadzonym zmianom gazetka promocyjna Lewiatana jest bardziej przejrzysta, czytelna i uporządkowana. Duży nacisk położony został na sposób oznaczania cen promocyjnych oraz wyróżnienie oferty produktów świeżych, które stanowią ważny element asortymentu sklepów należących do sieci. W gazetkach Lewiatana klienci znajdą ponadto informacje o aktualnych konkursach, loteriach, akcjach specjalnych, jak też przepisy kulinarne.

Gazetki promocyjne Lewiatana docierają w klasycznej, papierowej formie do około 9 milionów konsumentów. Dostępne są także w wersji elektronicznej na stronie internetowej sieci, w mediach społecznościowych oraz w popularnych aplikacjach na urządzenia mobilne, jak na przykład Blix, czy Moja Gazetka.

– Gazetki promocyjne niezmiennie są głównym i bardzo ważnym kanałem komunikacji oferty promocyjnej do konsumentów. Są także niezmiernie istotnym narzędziem wsparcia sprzedaży w sklepach naszych Franczyzobiorców – mówi Marcin Poniatowski, członek zarządu ds. marketingu Lewiatan Holding S.A. – Od początku bieżącego roku każda nasza gazetka promocyjna wsparta jest dodatkowo reklamą w ogólnopolskich mediach, tj. w radio lub w telewizji – dodaje.

Polska Sieć Handlowa Lewiatan jest jedną z największych franczyzowych sieci sklepów w Polsce, zrzeszającą około 3.200 placówek handlowych, w tym ponad 410 supermarketów. W bieżącym roku została wyróżniona prestiżowymi wyróżnieniami, w tym m.in. nagrodą za najlepszy koncept franczyzowy w ramach konkursu Market Roku, organizowanego przez Wiadomości Handlowe. Według rankingu „Lista 500” opracowanego przez Rzeczpospolitą, Lewiatan jest trzecią w Polsce największą siecią detaliczną. W 2017 r. zanotowała ponad 10-proc. wzrost przychodów, które sięgnęły 11,5 mld zł.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony