REKLAMAPRIM (KABANOS) - Kiełbaski z becułecki - Baner Główny (27- 31.03.2020)

Sieć handlowa Lewiatan wprowadza do sprzedaży kartonowe pudełka z certyfikatem FSC. Deklaruje, że w ten sposób „pomaga klientom być eko” i przyczynia się do ograniczenia odpadów plastikowych.

REKLAMANutrend - Belka w artykułach - Baner nr 2 (16.03 - 16.04.2020)
Ekologiczny karton na zakupy dla klientów sieci Lewiatan

Ekologiczny karton na zakupy dla klientów sieci Lewiatan (Materiały prasowe Lewiatan)

W katony z tekstury falistej można spakować zakupy o wadze do 20 kg. Lewiatan zapewnia, że opakowanie produkowane jest z wytrzymałej, w pełni poddającej się recyklingowi tektury. Po złożeniu pudełko ma po bokach otwory do unoszenia. Nowe opakowania z nadrukiem „Eko pakowanie w Lewiatanie” są już dostępne w sklepach sieci.

– Zaobserwowaliśmy, że nasi klienci coraz częściej zwracają uwagę na opakowanie produktu oraz sposób jego transportu. Zdecydowaliśmy się wprowadzić kartony, by wspomóc aktywności konsumentów, którzy troszczą się o środowisko naturalne i chcą ograniczyć ilość odpadów. Co ważne, ten można używać ich wielokrotnie nie tylko podczas zakupów, ale także wykorzystywać do innych celów w domu czy samochodowym bagażniku – mówi Marcin Poniatowski, członek zarządu Lewiatan Holding.

Przedstawiciel Lewiatana tłumaczy, że karton posiada certyfikat nadawany przez Forest Stewardship Council, która jest organizacją odpowiedzialną za certyfikację lasów oraz wszelkiego rodzaju wyrobów z drewna i papieru. – Dzięki temu mamy pewność, że drewno do produkcji kartonów pozyskano nie naruszając przy tym bogactw biologicznych i struktury lasów – dodaje Marcin Poniatowski.

W grudniu w sklepach Lewiatana pojawiły się także wielorazowe eko-torby wykonane z papieru typu kraft. Działania w ramach akcji „Eko pakowanie w Lewiatanie” mają wesprzeć klientów sieci w ekologicznych zachowaniach.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMARetail FMCG Congress - Half Page - marzec-kwiecień 2020
do góry strony