REKLAMAMLEKOVITA - Baner główny (kwiecień 2018)

W ramach tzw. Tygodnia BIO, sieć Lidl będzie sprzedawała poszerzoną ofertę produktów BIO, EKO, dietetycznych i zdrowych. Jednym z elementów oferty będą produkty pod marką Foods by Ann!, sygnowaną przez Annę Lewandowską.

REKLAMAKONGRES RYNKU FMCG 2018 - Belka w artykułach
Anna Lewandowska stworzyła markę żywności Foods by Ann

Anna Lewandowska stworzyła markę żywności Foods by Ann

W ramach linii produktów superfoods Foods by Ann, Anna Lewandowska będzie sprzedawała w sklepach sieci Lidl, m.in. batony energetyczne i inne zdrowe przekąski, a także szejki, suplementy, ekologiczne masła roślinne, zdrowe chipsy, smoothie, musli, chipsy itp.

Oprócz produktów do jedzenia Ania wypuściła także na rynek własne akcesoria - m.in. lunch boxy, bidony, butelki na wodę, naczynia, a także gadżety dla mam - np. torby.

Anna Lewandowska to trenerka fitnessu, dietetyczka i kobieta biznesu, a prywatnie żona piłkarza Roberta Lewandowskiego.

Przekąski Foods by Ann pojawiły się już wcześniej w sieciach sklepów Żabka, supermarketów Piotr i Paweł oraz na stacjach paliw koncernu Shell Polska, czy w sieci kawiarni So!Coffee.

Anna Lewandowska prowadzi także stoisko ze swoimi produktami spożywczymi w Galerii Mokotów w Warszawie.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 4

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 2
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (4)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Poznanianka 4 2 miesiące temu

    Lepiej niech zarabia Polka, niż amerykańskie (mega nieetyczne) koncerny..!

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~jerry 3 3 miesiące temu

    "...batony energetyczne i inne zdrowe przekąski, ...masła roślinne, chipsy..." niezły zestaw "zdrowego" odżywiania ;)

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~mariola 2 3 miesiące temu

    I bardzo dobrze, niech sprzedaje. Przynajmniej piniądz w Polsce zostaje. A do Szary... zawiść zżera czy ból dupy?

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Szary 1 3 miesiące temuocena: 71% 

    Ani to super food ,ani żadna informacja . Poziom oferty p. Anny odpowiada akurat temu niemieckiemu dyskontowi i tyle. Wielka kreatorka marek będzie teraz promować batony. Powinna jeszcze zrobić markę z torebkami, potem z butami a na koniec koniecznie napisać książkę kucharską ( nie obserwuje osoby ,więc nie wiem czy już nie poczyniła proponowanych przeze mnie kroków ) Ale rynek jest wstrząśnięty oczekiwaniem na batony .

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony
"