REKLAMAPPH 2019 - 50% - Baner Główny (06.11 - 31.12.2019)
Justyna Kowalczych, ambasadorka marki Crivit Pro

Justyna Kowalczych, ambasadorka marki Crivit Pro (materiały własne)

Sieć Lidl Polska wprowadza do sklepów nową, poszerzoną kolekcję odzieży sportowej pod marką własną Crivit Pro. W specjalnie przygotowanym katalogu klienci znajdą kilkadziesiąt produktów, z których każdy jest dostępny w 2, 3 a nawet 4 różnych wzorach / kolorach. W sumie Lidl oferuje odzież i akcesoria Crivit Pro w ponad 100 wariantach.

REKLAMAPPH 2019 - 50% - Belka w artykułach  (06.11 - 31.12.2019)

Aleksandra Robaszkiewicz, szefowa Działu Komunikacji Korporacyjnej sieci Lidl Polska wskazuje, że w porównaniu z poprzednimi sezonami tegoroczna oferta marki Crivit Pro zwiększyła się o ponad 50 proc. Wśród produktów, które w listopadzie pojawią się w placówkach stacjonarnych i sklepie internetowym znajdą się m.in. odzież dla dzieci i dla dorosłych (kurtki, spodnie, bielizna, czapki, skarpety, a także akcesoria narciarskie).

Wydaje się, że mocny rozwój oferty tekstylnej pod marką własną Lidla jest m.in. efektem uruchomienia wiosną br. przez operatora sklepu internetowego oferującego m.in. artykuły przemysłowe, narzędzia do majsterkowania, akcesoria, obuwie i tekstylia. Sklepy fizyczne mocno ograniczały dotychczasowe możliwości Lidla w rozwoju asortymentu, a system sprzedaży zmuszał firmę do systematycznej rotacji i odświeżania oferty. Co oznaczało konieczność wyprzedaży produktów po obniżonych cenach, a także ponoszenie kosztów magazynowania i transportu. Lidl rotuje asortymentem nie tylko między swoimi sklepami na danym rynku, ale także między oddziałami firmy w poszczególnych krajach.

E-sklep pozwolił firmie nie tylko mocno zwiększyć zasięg i wolumen sprzedaży. Dzisiaj klienci ze wsi i małych miasteczek zlokalizowanych w najdalszych zakątkach kraju mogą zamówić produkty Lidla promowane w ramach potężnych kampanii marketingowych, które firma prowadzi w telewizji, radio, prasie, czy internecie. To podnosi także efektywność akcji promocyjnych sieci. Sklep internetowy pozwala także firmie lepiej planować dostawy, bo cała oferta nie musi przechodzić dzisiaj przez półki sklepowe.

Ambasadorem marki Crivit Pro została wielokrotna mistrzyni olimpijska w biegach narciarskich Justyna Kowalczych. Która zapewnia, że samodzielnie przetestowała produkty Lidla.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony