REKLAMABIZERBA - Baner Główny (listopad)

Lidl uruchomił w Niemczech sklep internetowy z kartami podarunkowymi. Dotychczas karty można było kupować wyłącznie w sklepach sieci. Także w placówkach Aldi można będzie kupować karty podarunkowe, emitowane przez tę sieć.

REKLAMAEC Alkohole - belka w artykułach - DRINCO II

(źródło: www.lidl-geschenkkarte.de)

Serwis dla Lidla wdrożyła firma Wirecard, która zajmuje się też logistyką i obsługą kart, w tym ich technicznym przetwarzaniem. Karty podarunkowe o wartości 10, 20 i 50 euro można wykorzystywać zarówno do zakupów online, jak i w placówkach Lidla na terenie Niemiec.

Od połowy listopada także sieć Aldi będzie sprzedawać własne karty podarunkowe, które dostępne będą w ponad 4 tys. sklepów sieci w Niemczech. W placówkach Aldi Nord klienci mają do wyboru karty o wartości 10, 20, 50 i 100 euro. W Aldi Süd dostępne są karty o wartości od 5 do 100 euro, w krokach co 5 euro. Karty obu sieci Aldi będą wzajemnie honorowane na terenie całych Niemiec.

Karty podarunkowe są w Niemczech bardzo modne, a okres świąt Bożego Narodzenia może jeszcze zwiększyć popyt na nie. Według najnowszego badania firmy EHI „Płatności kartowe w sprzedaży detalicznej 2017” sprzedano karty o łącznej wartości ponad 3 mld euro. Własne karty podarunkowe są oferowane przez 90 proc. badanych dużych firm handlowych i 45 proc. średnich.

Karty podarunkowe o wartości 10, 20 i 50 euro w sklepie z kartami podarunkowymi można kupić na stronie www.lidl-geschenkkarte.de lub w oddziałach i wykorzystać w przypadku zakupów online lub w sklepach.
Od połowy listopada Aldi będzie sprzedawać własne karty podarunkowe w ponad 4000 niemieckich oddziałach. W oddziałach Aldi Nord klient może wybierać między wartościami pieniężnymi 10, 20, 50 i 100 €. W Aldi Süd całość jest możliwa w krokach 5: od 5 do 100 €. Karty z kuponami można wymieniać na Niemcy w obu Aldi North i South. Karty są w modzie, a Boże Narodzenie ma zwiększyć popyt. Obecne badanie EHI "Płatności kartowe w sprzedaży detalicznej 2017" szacuje sprzedaż kart detalicznych na ponad 3 mld EUR. Własne karty podarunkowe są oferowane przez 90 procent badanych dużych i 45 procent średnich firm handlowych.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"