REKLAMAKongres Rynku FMCG 2019 - Baner Główny (maj 2019)
 

17 kwietnia 2019, 21:05

Sklep sieci Lidl

Sklep sieci Lidl (materiały własne)

Spółka Wittchen podpisała z siecią Lidl Polska umowę na 2019 rok o szacunkowej wartości 15,75 mln zł.

REKLAMAKongres Rynku FMCG - Belka w artykułach (kwiecień - maj 2019)

Producent galanterii i akcesoriów firma Wittchen podpisała z firmą Lidl Polska umowę, dotyczącą warunków współpracy w 2019 roku, o łącznej szacunkowej wartości 15,75 mln zł netto.

Przypomnijmy, że sieć Lidl regularnie współpracuje z producentem galanterii. Jesienią ubiegłego roku odbyła się dwunasta akcja, w ramach której niemiecki dyskonter oferował produkty marki Wittchen. Wtedy w asortymencie dostępnych było 69 modeli torebek z naturalnej, włoskiej skóry.

Firma Lidl zarządza w Polsce siecią ponad 570 sklepów.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony