REKLAMAATLANTA POLAND (BAKAL) - Baner Główny (maj - czerwiec 2019)

(fot. Wiadomości Handlowe)

Sieć Lidl wydała w lutym na promocję w mediach tradycyjnych 45 mln zł, czyli najwięcej w branży handlowej. Biedronka zajęła trzecią pozycję – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów (IMM).

REKLAMAKongres Rynku FMCG - Belka w artykułach (kwiecień - maj 2019)

Do największych reklamodawców z branży handlowej zaliczają się też elektromarkety: Media Expert, Euro RTV AGD oraz Media Markt. 

Wśród kategorii reklamowanych produktów w branży handlowej – oprócz sklepów z elektroniką (31 proc.) i dyskontów (30 proc.), w zestawieniu na wysokim miejscu znalazły się sklepy meblowe (9 proc.), a za nimi hipermarkety (7 proc.) oraz sklepy typu convenience (5 proc.), drogerie i perfumerie (4 proc.), sieci budowlane (4 proc.) oraz sklepy sportowe (2 proc.)

Według danych IMM, w mediach największy budżet na reklamy spośród wszystkich analizowanych branż przeznaczyła branża farmaceutyczna, której wydatki w lutym wyniosły 44 proc. spośród wszystkich przeanalizowanych branż. Nieco mniejszy udział kwot zainwestowanych w reklamy zanotowała branża handlowa (27 proc.). Na trzecim miejscu znalazła się motoryzacja (11 proc.), za nią finanse (10 proc.) i telekomunikacja (8 proc.).
 

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 4

  • 3
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (15)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~sese 15 miesiąc temu

    haha, tak faktycznie przypomniales mi niskie ceny

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~rico 14 miesiąc temu

    Wlaczyla niskie ceny c'nie?XDDD

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Radek8 13 miesiąc temu

    Ja to Lisowska pamiętam, bo wtedy przestaliśmy oglądać tv w świeta więc było to niebywale pożyteczne.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~dedi 12 miesiąc temu

    to prawda o ich akcjach to sie pamięta długo.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~dedi 11 miesiąc temu

    to prawda o ich akcjach to sie pamięta długo.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~dedi 10 miesiąc temu

    to prawda o ich akcjach to sie pamięta długo.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Bart 9 miesiąc temu

    Ja media experty robia reklamę albo jakąś promocje, to już na grubo, więc nic dziwnego, ze ciągle na górze.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~wuwu 8 miesiąc temu

    Noo ale ME nie spadło za bardzo, utrzymuja pozycje lidera :D

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~aso 7 2 miesiące temu

    No i bardzo dobrze. Tak trzeba

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Dzaga 6 2 miesiące temu

    No wtedy to dali popalić i w sumie od tego czasu jak już coś robią to z pompą.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~inso 5 2 miesiące temu

    i to nie zmienia się od czasu reklamy z lIsowską.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~anek 4 2 miesiące temu

    w tym to ME zamieniło nazwe na Prezent Expert.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~ajak 3 2 miesiące temu

    Byly wgl "niskie ceny" w tym roku?

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~umi 2 2 miesiące temu

    Media Expert jak zwygkle w czołówce i widac opłąca mu się to.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Barnabasz 1 2 miesiące temu

    Dla mnie media expert sprawdza się przy zakupie każdego sprzętu

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony