REKLAMAPRIM (KABANOS) - GRILL - Baner Główny (29.04-31.07.2020)
Fragment okładki gazetki sieci Lidl Polska w nowej odsłonie

Fragment okładki gazetki sieci Lidl Polska w nowej odsłonie (fot. Lidl)

Począwszy od czerwca gazetki sieci Lidl wydawane w Polsce dostępne będą w nowej odsłonie. Co się zmieni? Dyskonter zapowiada, że informacje i szata graficzna "będą jeszcze bardziej czytelne", a korzystanie z gazetek "stanie się bardziej komfortowe".

REKLAMAWH Market NETTO_belka w artykulach_lipiec-sierpień 2020

- Dzięki większym oznaczeniom promocyjnych cen, klienci z łatwością odnajdą produkty, które są w "supercenie". Z kolei użytkownicy aplikacji Lidl Plus bez problemu zauważą produkty w jeszcze niższych, atrakcyjnych cenach, które są im proponowane - tłumaczy Lidl. W gazetkach będzie się również pojawiał symbol "Lidlowych cen".

Jak komentuje Piotr Rogowski, członek zarządu ds. zakupów w dyskontowej sieci, "w obliczu pandemii zespół Lidl Polska nieustannie dokłada starań, aby być liderem w obszarze niskich, atrakcyjnych cen". - Naszym celem jest, aby miało to przełożenie w codziennych zakupach we wszystkich sklepach w Polsce. Nasi klienci mogą mieć pewność, że oferowane przez Lidl Polska produkty są zawsze wysokiej jakości oraz stanowią bardzo konkurencyjną ofertę - podkreśla w komunikacie.

Poniżej kilka przykładowych stron z najnowszej gazetki sieci Lidl (oferty aktualne od poniedziałku 1 czerwca).

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 2
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (2)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Producent 2 miesiąc temuocena: 100% 

    Przepraszam ale to co wyprawia LIDL z dostawcami to SKANDAL. Kupuje po śmiesznie niskich cenach i sprzedaje w normalnych dla klienta końcowego... Dostawca jest upokarzany przez telefon przez kupca, który klnie jak szewc i wyzywa producenta od najgorszych. Takie są fakty. A marże uzyskiwane przez LIDL sa cudowne .... Po głowie dostają tylko producenci, którzy nie mają innych rynków zbytu przez pandemię. I LIDL to wie więc nie mówmy o zaostrzonej polityce cen ale o agresji skierowanej na polskich dostawców

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~klient LIDLA 1 miesiąc temuocena: 0% 

    Chciałbym widzieć te niskie ceny. Bez aplikacji, której nie zamierzam instalować i bez jakiś ograniczeń i zmuszania do kupowania wielokrotności, by mieć produkt taniej . Np. czekolada biała teraz po 2,39 zł, przed pandemią w marcu była jeśli dobrze pamiętam po 2,19 zł. Tak więc produkt zdrożał a nie staniał...?

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony