REKLAMAAthlon Car Lease - baner główny (25.11.-13.12.2019 r.)
Sklep sieci Lidl w Zamościu

Sklep sieci Lidl w Zamościu (materiały własne)

Lidl inwestuje w rozwój marki kuchnialidla.pl, w sklepach sieci pojawiła się właśnie linia przypraw pod nowym logo. Obecnie w ofercie sieci jest ok. 20 produkt pod tą marką.

REKLAMA

Kuchnialidla.pl to stosunkowo nowa marka, obecna w sklepach sieci Lidl od kilku miesięcy, która jest ściśle powiązana z innymi działaniami sieci w obszarze kulinarnym. – Nasza nowa marka ma na celu zwrócenie uwagi konsumentów na zdrowsze alternatywy produktów oraz inspirowanie autorskimi przepisami kulinarnymi  - wyjaśnia Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska. Na stronie kuchnialidla.pl, konsumenci mogą znaleźć potrawy, w przygotowaniu których wykorzystywane są produkty sprzedawane przez Lidla pod nowym logo.

Kuchnialidla.pl to proste produkty oraz przyprawy, które stanowią bazę do wielu dań, które można przyrządzić w domowej kuchni. - Nową marką obrandowane są artykuły suche, w tym kategoria kasz i ryżów, pod którą znajdują się: kuskus, ciecierzyca, soczewica, ryż brązowy, mąka pszenna pełnoziarnista, mąka żytnia pełnoziarnista oraz kategoria przypraw: cynamon, przyprawa do mięs, ocet jabłkowy, mieszanka przypraw do zup, sól, cukier, ale też inne produkty np. kakao naturalne - informuje Aleksandra Robaszkiewicz z Lidl Polska.

Przedstawicielka sieci Lidl zapowiada dalszy rozwój portfolio produktowego kuchnialidla.pl. - W przyszłości planujemy rozszerzenie asortymentu o kolejne produkty – mówi Aleksandra Robaszkiewicz.

W sklepach Lidla dostępnych jest w tej chwili około 20 artykułów sygnowanych znakiem kuchnialidla.pl, wiele z tych produktów promowanych jest wizerunkiem współpracującego z niemiecką siecią szefa kuchni Karola Okrasy. Opakowania produktów w mocnych, często jaskrawych kolorach (np. różowym) wyróżniają się na półce. Wydaje się, że Lidl po raz kolejny znalazł sposób na to, w jaki sposób można zwiększyć sprzedaż wykorzystując sukces swojego konceptu marketingowego. Można się spodziewać, że marka kuchnialidla.pl będzie rozszerzana na kolejne wyroby i kategorie.

Sieć Lidl zarządza siecią prawie 600 sklepów w całej Polsce.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 5

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony